#1

678 36 1
                                    

Z pohledu Kiki:

"Váďo?" neozýval se, zase někde běhá s kámošema, super. Zabouchla jsem dveře a šla k němu do pokoje, dát si tam věci, najít mobil a zkusit mu zavolat. V půlce cesty, mi zakryl oči.
"Vadime!" pronesla jsem naštvaným hlasem.
"Taky tě rád vidím miláčku." zašeptal mi do ucha a dal mi pusu na krk. Zavrněla jsem.

"Potřebuju si odnést ty tašky zlato." odpověděla jsem mu a pokračovala jsem dál k pokoji s jeho rukama kolem pasu.
"Co kdybychom někam zašli? Kino? Večeře? Nebo se jenom projít?" řekl s úsměvem.

"Až večer, nechci aby nás viděli tvoji fanoušci, víš jak to je, začnou to řešit a pak to skončí rozchodem." odvětila jsem potichu.
"Dobře zlato a co kdybychom se koukli na nějakej film?"
"Jakej?"
"Nevím, něco najdu."
"Dobře, jdu do sprchy, něco najdi." otočila jsem se ke dveřím a šla jsem do koupelny. Ani se mě nezeptal jak bylo v Paříži a Maranellu(pozn. aut.: Je to v Itálii).

Vyšla jsem z koupelny ve spodním prádle, které jsem si odtud přivezla, Calvin Klein, moje oblíbená značka. Moje dlouhé rovné hnědočervené vlasy byli svázané ve volném drdolu. Hodila jsem přes sebe ještě jeho dlouhé tričko, které jsem mu sebrala a chodím v něm spát. Prošla jsem chodbou k jeho pokoji a jen co jsem se objevila ve dveřích zvedl oči od notebooku a šel směrem ke mě.

Z pohledu Vadima:

Zvedl jsem oči od notebooku a šel jsem k ní. Vypadala úžasně, jako vždy a krásně voněla. Zkřížil jsem jí ruce za tělem a začal jí líbat na krku. Rukama jsem sjížděl až k jejímu zadku, kterej jsem úplně miloval, krásně vypracovanej z fitka kam chodila 3krát týdně. Svoje prsty měla propletené mezi prameny mých vlasů. Podíval jsem se jí do těch nádherně modrých očí. Dokázal jsem se na ní dívat celé hodiny. Je tak sladká. Odtáhla se ode mě.
"Tak co? Našel jsi nějakej film?" zeptala se mě, když pouštěla moje vlasy.
"Ne, nic zajímavého, pojď ke mně a budeme si povídat o tom jak jsi se měla na tý dovolený co ty na to?" zeptal jsem se.
"Jestli chceš." pronesla a usmála se tak, že byli vidět její krásně rovné bílé zuby.
"Dojdu pro něco k pití." řekl jsem a odcházel jsem z pokoje do kuchyně.

Když jsem přišel tak ležela na břiše na posteli a psala si s někým přes messenger. Všimla si mě, zamkla mobil a položila ho na stolek, obešel jsem postel a postavil skleničky na stolek na druhé straně. Sedl jsem si na postel a natáhl se k ní.

Z pohledu Kiki:

Položil skleničky na stolek a natáhl se ke mně. Přitulil se ke mě a vyzval mě, abych mluvila. Když jsem mu povyprávěla co bylo v Paříži a Manarellu, dopili jsme pití tak jsme se domluvili, že půjdeme ven, hodila jsem na sebe děravé jeansy, crop top a vansky a vyrazili jsme, šli jsme se projít po Kladně. Váďa mi řekl, že zítra přijede Martin a budou natáčet a jestli bych jim nedělala druhou kameru, souhlasila jsem. S Martinem už jsme se znali. Byl to super kámoš a vždycky jsme vymýšleli totální blbosti.
Šli jsme večerním městem za ruku a povídali jsme si, když v tom jsme narazili na skupinku holek a ty si hned běžely pro podpis. Vadim se jim podepsal a přišla otázka, které jsem se chtěla vyhnout.
"Vy spolu chodíte?" zeptala se jedna z nich.
"Ne, jsme jenom kamarádi." odpověděla jsem rychle než Vadim něco řekl.
"A proč jste se drželi za ruce?" zeptala se druhá.
"Protože Kiki je nešikovná a spadla by tu někde." zasmál se Vadim a mrkl na mě. Hrál tu hru se mnou. Pokračovali jsme dál a po chvíli už jsme ty holky ani neviděli, ale slyšet byly pořád.

Oh My God, He Is Divine| CompletedKde žijí příběhy. Začni objevovat