Two

401 13 0
                                    

Kylie: *Obrázok nej v hneve*Nemozem ty uveriť.

Superman091:*Obrazok jeho v okuliaroch s úsmevom*Čo?

Kylie:*Obrázok jej s prizmurenymi očami*Oh,ty vieš o čom hovorim.Ako si sa dostal k A v chémii keď ja som dostala B?

Superman 091:*Obrázok jeho s zdvihnutým obočím*Prečo nemôžem dostať A?

Kylie:*Čierna fotka*Pretože si debil.Paneboze si ešte väčší hlupák,než som ja.

Superman 091:*Obrázok jeho pekného dievcata Santany*Dobre,kto povedal že hlupak je zle?Navyše mať život Kylie,mať párty,piť a dokonca mám aj priateľku Santanu.

Kylie:*Obrázok jej naspulenych pier * A napriek tomu si získal lepšiu znamku ako ja,povzdych.

Superman091: *Obrázok jeho zo strasidelnyn úsmevom* No mozno som si nechal svoj šarm na pani Jones.

Kylie: *Obrazok jej s otvorenou pusou* V žiadnom prípade ty bastard.

Superman091: Upokoj sa,Ja si robím srandu.

Kylie: Veľmi smiešne.

Superman091:*Jednoduchi obrázok s nim kde vyzerá dobre ako vždy(obrázok v médiách)*Zajtra ráno nemeškaj,inak zmeskame bus.

Kylie: *Obrazok Kylie uskrnutej* Sklapni.Alebo co?Pôjdete bezo mne?Stavím sa že nemôžete.

Superman091:* Obrazok zo zlým úsmevom * Nemôžem jednoducho ísť s Santanou konieckoncov chodí autom.

Kylie: *Obrázok jej s nastvanou tvárou * Maj sa,Chris.

Superman091: Čo? Si tam?

Supernam 091:Uh myslím,že si preč na potom zbohom?

Snapchat//slovensky prekladWhere stories live. Discover now