Беше слънчев юнски ден и имаше адска жега.Тим беше включил климатика но своята кола и слушаше една романтична песен на Уитни Хюстън от филма ,,Бодигард,,И пееше .
Тим беше преуспял бизнесмен който успява да издигне фалирали компании.Този път бише друго ,той купи фалирал хотел и искаше да го издигне отново .Неговото семейство живееше наблизо до хотела а,това беше идеалния момент да ги посети и да си отпочине от шумния град.
Не бе виждал семейството си от три месеца, беше доста зает и сега се радваше,че ще ги види отново.
Сега с този хотел щеше да бъде близо до майка си и по-малката си сестра.
Той беше доста богат ,млад и красив мъж и не му липсваше женска компания,но му омръзна от жени които преследват само парите му!
Мечтаеше да срещне жена която ще го обича такъв какъвто е а, не банковата му сметка.
Хотелът се намираше в една тиха планинска местност,с красива гледка към планините и с чистия въздух.
Беше идеалното място за почивка за уморен мъж като него,в момента се чувстваше стар с поне десет години.
Тим беше тридесет и пет годишен мъж ,добре изглеждащ, с атлетично тяло, красиво лице,зелени очи като боровите гори около него.
Имаше бронзов тен прав нос и изкусителни мъжки устни!
Той беше перфектния тип мъж за една жена съз вкус,едва ли имаше жена която би отхвърлила неговата компания. Добре изглеждащ ,богат , интилигентен той беше капан за всяка жена!
Песента беше свършила и той изключи радиото.
Почти беше пристигнал оставаше му приблизително три километра път до хотела.
Изведнъж забеляза отстрани на пътя едно червено ВМW kото сигурно беше закъсало .
Той намали и спря зад колата.
Дали можеше да помогне с нещо си помисли?
Слезе от своето Бугати и тръгна към разваленото ВМW ,видя едно секси дупе на жена обърната срещу него, която бъркаше нещо под капака на колата си.
-Извинете!..
Жената стрестнато се обърна към него.Беше много красива и много невинна.Имаше малко петно на бузата си от машинно масло.Тим се изкуши за да избърше петното но се удържа.
-Извинявам се!..Мога ли да ви помогна с нещо?
-Мм... Не!Да! Всъщност може би можете да ми помогнете.Незнам какво стана изведнъж но спря и вече не запали отново.
Тим гледаше блондинката с възхищение пред себе си.-Я да видим защо не изка да запали тази красавица!
Той забрка нещо под - капака
а, през това време Кимбърли се любуваше на задните му части, който се бе навел леко.
-Готово!можете да запалите колата си.
-Толкова бързо?
-Да нямаше нищо сериозно,един от кабелите на акумулатора се беше откачил.-O... Само това ли било?Мога да карам но за жалост нищо не разбирам от коли.
-Не е нужно да знаете всичко ,нали за това са сервизите.
-Благодаря ви за помоща господине.
-Моля !Не беше кой знае колко трудно.
-Няма значение господин...
-Да ви се представя.Казвам се Тим Джейсън.
Той подаде ръката си за да се запознаят.
-Приятно ми е господин Джейсън ,аз съм Кимбърли Симсън.
-Приятно ми е да се запознаем госпожо Симсън.
-Госпожица!
Тим много се зарадва значи не беше омъжена .Погледна ръцете и нямаше и годежен пръстен,беше свободна.
Кимбърли също погледна към ръцете му тя мислеше същото
като него,беше свободен.
-Дали мога да ви се издължа някак си господин Джейсън?
-Но моля ви госпожице беше удоволствие за мен да ви помогна.Нищо не ми дължите,може някой ден да се срещнем отново.
-Защо не може би някой ден?
Сега трябва да си тръгна..
-Госнпожице пледи да си тръгнете избършете лицето си
Изцапали сте се с машинно масло.
Кимбърли поруменя от срам как не беше забелязала лицето си .Отиде до страничното огледало и се погледна, наистина се беше изцапала.Взе от колата мокра кърпичка и старателно се избърса.
-Седнете зад волана аз ще затворя капака на колата ви.
Кимбърли кимна и седна като зачака той да затвори по това време капака на колъта и.
-Готово...
-Благодаря ви още веднъж за помоща.
-Моля!
Тя запали колата и двигателя забръмча мощно,помаха на Тим и потегли толкова рязко,че гумите оставиха черна следа след себе си по асвалта.
Тим остана да гледа след нея докато не се изгуби от погледа му.Изведнъж разбра,че е згрешил много .Беше срещнал жената на живота си и я изпусна.Трябваше да я настигне незабавно!
YOU ARE READING
Съдбовна среща
RandomТим Джейсън е преуспял бизнесмен, обичащ семейната среда и тихия начин на живот.Но една съдбовна среща преобръща живота му.Влюбва се в жена която среща на пътя,но тя изчезва толкова бързо както се беше появила пред него. Тим си обещава , че ще я о...