4

509 22 14
                                    

Кимбърли пристигна пред хотела и паркира колата си.Взе багажа си и тръгна към ретцепцията,там имаше млада двойка която се гледаше влюбено,личеше си ,че са младоженци.Тя ги изчака търпеливо дори им завидя малко.
Младата двойка взеха ключовете си, а пиколото багажа им и тръгнаха щастливи към асансьорите.
Кимбърли се сети за мъжа който беше срещна днес като гледаше след младоженците.
Когато един нежен глас не я заговори.

-Добър ден !Какво мога да направя за вас?
-Извинете ме бях се замислила! Имам резервация за една седмица.
-На кое име е вашата резервация госпожице?
-Кимбърли Симсън!
Рецепционистката погледна в компютъра пред себе си и потърси нейното име.
-Госпожице Симсън вашата стая е номер 65 на третия етаж.Заповядайте това са вашите ключове.Желая ви приятно прекарване в нашия хотел и ако имате нужда от нещо винаги може да ни се обадите по телефона в стаята ви.Приятна почивка,багажа ви моля дайте го на пиколото.
Киммбърли даде куфара си на пиколото и го последва към асансьорите.Качиха се на третия етаж ,стаята и беше в дъното на коридора .Имаше красиви картини по-стените с красиви планинки пейжажи.

Но щом влезе в стаята се удиви още повече от изненада .Беше толкова красиво обзаведена,че нямаше думи.Първо впечатление и направи леглото, за нейна изненада то беше кръгло и червено и покрито с красиви бели завивки.
Имаше свежи цветя в красиви китайски вази.Огромна врата водеше към терасата ,а от там имаше прекрастна гледка към гориста местност.
В стаята имаше всичко от телевизор до хладилник.
Толкова много и хареса ,че дори за секунда не съжали ,че е приела поканата на Мелани!

-Госпожице къде да оставя багажа ви?

Къммбърли се огледа около себеси и посочи мястото където да остави куфара и.

-Сложете го тук на земята до леглото моля!

Пиколото остави куфара и на посоченото място и я попита:

-Всичко наред ли е ако ви трябва нещо може да ми кажете?
-Благодаря !За сега нищо не ми трябва.
-Приятна почивка от нас.
-Благодаря!
Тя му даде бакшиш и той излезе от стаята и.Заключи вратата след него и реши да се освежи и почине преди да се обади на Мелани.

Отвори вратата на терасата и чистия свеж въздух нахлу в стаята.Гледката беше уникална навсякъде беше зелено и птичките чуруликаха весело.Издиша дълбоко и затвори вратата,сега имаше нужда от освежаващ душ.
Влезе в банята там също имаше живи цветя прекрастни розови орхидеи,ароматът им беше прекрасен.
Малко но луксозно джакузи допълваше обстановката.Ухаещи свещи бяха поставени тук там за уют и релакс.
Беше много доволна ,че се реши да приеме поканата на Мелани .И всяко пени си заслужава за този лукс и удобство.

Изкъпа се и излезе завита само по-хавлия .Босите и крака потъваха върху мекия килим.
Седна пред огледалото и среса дълга русата си коса и я изсуши.
Не и се ровеше в багажа и за това махна само хавлията , в която беше загърната и легна на изкушаващото легло гола.
Щом главата и докосна меката възглавница тя се унесе в блажен сън.

След два часа сън тя се събуди много превъзбудена,беше го сънувала!Той я целуваше и докосваше така нежно ,че тя се засрами от своите мисли.
Зърната на гърдите и бяха щръкнали тя ги докосна .Беше се възбудила на сън какво и ставаше се попита тя:
Възглавниците бяха паднали на земята сигурно се е мятала на сън .
Какви срамни мисли и минаваха тя не можеше да се познае ,тя не беше такава.
Какво имаше в този мъж ,че не и излизаше от ума и.
Стана от леглото отвори куфара си и потърси нещо подходящо за срещата с Мелани.
Избра червена ,къса тясна ежедневна рокля без презрамки ,среса буйните
си руси къдрици ,гримира се старателно и беше готова.
Взе мобилния си телефон и звънна на Мелани.
След второто позвъняване се чу весел глас .
-Моля!
-Мел !Аз съм Ким!
-Ким !Много се радвам,че се обади .Как си , какво правиш ще дойдеш ли на партито ми?
Мелани я атакува със въпроси.
-Чакай ,Чакай по- бавно !Ще одговоря на всичките ти въпроси !Първо много съм добре ,а ти как си?

-И при мен всичко е наред много се радвам ,че си получила моето писмо.
-Да получих го много ти благодаря!
-Аз ти благодаря Ким.
-Свободна ли си днес?
-Да аз съм вкъщи и рисувам.
-Аз приех твоята покана и отседнах в хотел,ще можели да дойдеш . Да се срещнем в хотела.
-Каквоооо!Нали не се шегуваш със мен?
-Не, не се шегувам.Знаеш ли къде се намира хотел,,Феникс,,
-,,Феникс,,ли каза ?
-Да!Ще дойдеш ли?
-Идвам веднага чакай ме там!
-Никъде не бягам бъди сигурна Мел.Ще те чакам в ресторанта на хотела .
-Идвам.
Мелани затвори телефона .
Кимбърли се погледна в огледалото за последно ,взе си дамската чанта и излезе от хотелската стая!

Къмбърли седна на бара поръча си една чаша бяло вино , и от време на време поглеждаше към входната врата .Когато нечия ръка не докосна рамото и ...

Съдбовна срещаWhere stories live. Discover now