Steve werd wakker zoals elke andere dag.
At wat brood en dronk wat melk.
Maar, deze dag was niet zoals elke andere dag.
De crafter van het jaar werden gehouden.
En steve deed natuurlijk mee. Hij had er veel zin in.
Hij kwam aan bij het stadion aan.
En zijn fans sprongen gelijk op hem af.
Mag ik je handtekening. Ik wil je handtekening! Geef mij je handtekening. Zeiden de fans.
Toen steve klaar was met handtekeningen uitdelen liep hij zijn kleedkamer binnen.
En toen de wedstrijd begon, stond steve als eerste op het veld om te gaan boogschieten
Hij schoot de eerste keer bijna op de knop, en de tweede keer was in de roos.
Daarna was de creeper aan de beurt. Maar de creeper vond het te spannend en ontplofte. Dus, hij werd gediskwalificeerd.
Nu waren er nog 3 mobs/mensen over. Steve, enderman en herobrine
Nu was herobrine aan de beurt hij schoot een keer mis, twee keer mis, en de derde keer schoot hij in het publiek.
Hij was woedend maar hij hield zich in. En als laatst was nu de enderman aan de beurt
Hij schoot in een keer raak.
de enderman won, steve werd tweede en herobrine derde.
Het tweede onderdeel, een zwaard gevecht
Steve tegen de enderman tegen herobrine
Steve wilde de enderman slaan, maar de enderman teleporteerde.
Steve had het gelukkig op tijd door en draaide om en sloeg de endermans hoofd eraf .
Toen was het steve tegen herobrine.Herobrine gooide TNT maar steve zag het en sloeg hem terug.
Herobrine zag dat net te laat en steve had daardoor gewonnen.
Herobrine was nu echt kwaad en gooide overal TNT heen
En het hele stadion ontplofte, en heel veel mensen kwamen net op tijd weg maar, 27 mensen overleden toch.
En steve, die werd heel ver weg geblazen...
JE LEEST
Steve's verhaal
AdventureSteve werd wakker zoals elke andere dag. Hij at wat brood en dronk wat melk. Maar, deze dag was niet zoals elke andere dag. Nee, want de crafter van het jaar werden gehouden. En steve deed natuurlijk mee. hij had er veel zin in. Het was gezellig. Ma...