#1#

3.5K 103 5

Sabah kendim uyandım yani alarm falan yok çünkü tatlideyiz kendinden bahsedim ben buket lise bire geçtim abimle birlikte yaşıyoruz annem ve babamı bi kaza sonucunda kaybettim durumumuz iyi babam abime şirketi bıraktı ama abim fazla ilgilenemiyo 11. Sınıfa geçti şirketi abimin yardımcısı yönetiyo işlerinde iyi bizim tek tanıdık olarak teyzemiz var Esra bizi yanına almayı istedi ama biz kabul etmedik fazla ziyaretede gitmiyoruz en kısa zamanda gidmeliyim abim fazla gelmez hatta adresi bile bilmez ben böyle düşünürken abimin sesiyle düşüncelerimi bir kenara itip abime cevap verdim "efendim"
"kahvaltı hazırrr" "tamam abiii" deyip aşağıya indim masaya oturmadan önce abime sulu bi öpücük bıraktım ama bundan hoşlanmaz neyse kahvaltı ettikten sonra abime dışarı çıkmak için abime yalvarmaya başladım "abicim canım abimm" diye biraz yalakalık yaptım " ne istiyorsun "kardeşini nasıl tanıyı yaa " bugün dışarı çıkalımmı lütfen" dedim abim oflayarak" tamam " dedi koşarak odama girim üzerimi değiştirmek için abim kısa giyinmemi istemediği için siyah pantolon ve siyah sade buluz giydim koşarak aşağıya indim saçım at kuyruğuydu ve bozmadım abim dışarda arabada beni beklyodu arabaya bindim ve ilerledik acaba nereye gidecez " nereye" dedim "sürpriz " dedi puff gıcık
Arabada hiç konşmadığımız için telefonumdan müzik dinlemeye karar verdim kulaklığı kulağına takıp rastgele bi müzik açtım kafamı cama yaslayıp gözlerini kapadım

######
Biri beni dürtüklemesiyle uyandım abim " kalk geldik "diye dürtüyodu hemen geldiğimiz yere bakmak için gözlerimi açtım oha LUNAPARK abim buraya gelirmiydi ya neyse sevinçle el çırptım sonra arabanın kapısını açıp koşarak lunaparkın kapısına kadar koştum abim arkamdan " beni bekle "diye bağırıyordu abim yanına gelince içeri girdik ve eylence başlıyor

###
Lunaparkta çok eylenmiştim ve hepsine binmiştik şimdide arabaya doğru ilerliyorduk abimle arabaya binip sahile doğru gidyorduk bir markettin önünde durduk abim "su alacam başka bişe istermisin " diye sordu hayır anlamında kafamı salladım abim gittikten sonra telefonuna mesaj gelmişti çok merak edip mesaja ucundan baktı mesajda "buketinkini bulduk akşam depoya gel orda işini bitir " yazıyordu ne anlama geliyo acaba akşama abimi takip etsem ne olurdu acaba diye düşünürken arabanın kapı sesini duydum abim gelmişti ona "mesaj geldi" dedim Allahtan üsten baktımkı hala bir Mesajınız var yazıyordu abim mesajı okuduktan sonra memnuniyetle gülümsedi işte bu beni daha çok merak ettiriyordu acaba takip konusunu düşünsemmi ben bunları düşünürken eve varmıştık çok yorolmuştum e tabi tüm lunaparkı dolaştık odama çıkıp kendimi dışa attım tam uykuya dalacakken abimin şu depo kunusu kafama dank etti hemen üzerine siyah deri taytımı ve siyah bulizimi giydim abim her dışarı çıktığında bana haber verirdi ben odamada oyalanırken abim kapıyı tıklayıp içeri girdi "ben çıkıyorum" dedi "tamam" dedim abim odamanın kapısını kapattıktan sonra merdivenden indiğini ayak sesinden anlıyordum az sonrada dış kapı sesi geldi yanına paramı ve telefonunu alıp koşarak bende dışarı gittim abim daha uzaklaşmamıştı hemen yoldan geçen taksiye atlayıp taksiciye "öndeki arabayı takip edin " dedim adama bana tip tip baktıktan sonra ilerlemeye başladı aslında çok meraklı biri değilimdir ama adım geçiyordu depo falan çok merak ettim taksici durduğunda geldiğimizi anladım öne doğru baktığımda abim beni görmemesi için o içeri girene kadar takside oyalandım abim içeri girdiğinde taksiciye parasını ödeyip çıktım abimin girdiyi yer gerçekten tuaftı yıkık harabe bi ev yanı onların deyişiyle depo fazla oyalanmadan içeri girdim abim en yakın arkadaşı kaan ve sandalyey bağlanmış biri abim ona deli gibi yumruk atıyordu önünden çekildiğinde sandalyede oturan kişiyi görmekle şoka girdim o benim sevgilim emreydi sonra abim elinde silahla geldi silahı emrenin kafasına dayayıp hiç tereddüt etmeden tetiyi çekti o şokla avazım çıktığı kadar çığlık attım abim beni farkettiğinde koşarak dışarı çıktım ağlıyodum abim bi katildi hemde benim sevgilimi öldürmüştü canım çok aciyodu hem abim katil olduğu için hemde sevgilim ölmüştü koşuyodum nefesin kesilmişti ama aldırmadan koşuyordum abimde peşimden geliyordu ama ben daha hızlıydı yoldan geçen taksiye durdurup içine bindim taksiciye evimizin adresini verdim camdan baktığımda abim geri dönüyodü arabasının yanına gitti galiba ondan önce davranıp eşyalarını toplayıp teyzemin yanına gidecektir çünkü artık o bi katildi ve benide öldürebilirdi ondan nefret ediyorum taksici geldiğinde parasını ödeyip koşarak içeri girdim kapıyı kitleyip anahtarı üzerinde bıraktım kapıyı açmaması için hemen odama çıkıp tüm eşyalarımı bavula tıkıp dışarı çıktım neyseki abim daha görünmüyordu yoldan geçen taksiye binip teyzemin ev adresini verdim Allahtan abim fazla teyzemin yanına gitmediği için adresi bilmiyordu abimden çok nefret ediyorum artık onun yüzünü bile görmek istemiyorum asla

Merhaba bu ilk HİKAYEM umarım beyenirsiniz
Multi Demir

Oyuncuları nasıl yapacağını bilmiyorum lütfen yardım edin