praten met me broer

127 4 0
                                    

Vanuit valerie:
Ik loop naar de slaap kamer van nils als daan en owen mij zien lopen ze weg.
Ik: nils we moeten praten.
N: oké
Ik: papa en mama denken dat er iets is en ik eerlijk gezegd ook.
N: wil je het echt weten ??
Ik: ja
N: ik ben smoor verliefd op jou.
Ik weet dat het niet kan.
En ik ben jaloers op Rein wat ik niet moet zijn want hij verdiend het echt om z'n knap en lief meisje als gf te hebben.
Ik had nooit op je moeten worden ik weet dat het niet kan en dat doet me pijn.
Ik: is dat alles??
N: ja
Ik: je wilt niet dat papa en mama dit te weten komen hé.
N: nee liever niet die verklaren me voor gek.
Ik: oké dan is dit ons geheim
N: dankje.
Ik: geen probleem.
N: maar wat moeten we dan zeggen tegen papa en mama?
Ik: dat je met je hoofd bij een meisje zit. Is toch niet zo moeilijk.
N: ik wil eigenlijk dat jij mijn meisje bent en niet die van Rein.
Ik: ja snap ik maar het kan echt niet.
Nils begint te huilen
Ik: wat is er ??
N: als we vanaf het begin wisen dat we broer en zus zijn en ze het niet geheim hadden gehouden hadden we dit kak probleem niet gehad.
Ik: ja daar heb je een punt
Weet jij of de boys blijven slapen want mama en papa zijn toch op zaken reis dus zijn we alleen thuis. Dan kunnen we met z'n tweën een film avond houden.
N: daan moet morgen voetballen en owen op fay passen dus die worden zo opgehaald en rein weet ik niet volgens mij moet die hockeye dus die moet dan ook zo gaan. Kom we gaan het vragen. Niet verdrietig zijn we zijn nu toch geen geheim meer voor elkaar.

geheime broerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu