gel be , gel işte ....

876 26 3
                                    

Kalbimde kalbine yok bile kinim. Bence artık sende herkes gibisin. ..
Nazım Hikmet

Gel be , gel işte ... küfrüm tövbeme karişsin , aklım fikrime. .
Öyle bir gel ki bana , nefes nefese. .
Cemal Süreya

Ilk O'kulda sınıfta kaldım ben. Sonrası malum; hala O'kuldayim. ..
Özdemir Asaf

Sen kalacaksın kimse bilmeyecek ve kimseler görmeyecek seni , yaşayacaksın gözlerimde ....
Özdemir Asaf

Olmazsa olmazimsin ....

Biri kalır yüreğinin en güzel yerinde ; hiç tükenmez, eskimez, hiç çekip gitmez. . Hasret gibi , kader gibi , yaşamak gibi, ölüm gibi.. Biri kalır vazgeçilmez 'sen' gibi..

Seviyorum yalnizligimi. Yalın halimden çok uzak olsada seviyorum işte. . Yalnizligimin sana dolanmis halini. ..

Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana , imkansız olduğun için aşığım sana. ..

Sorma bana ne kadar seviyorsun diye! O kadar işte ... Tavanı kadar sokağın dibi kadar cehennemin. ..
Nazım Hikmet

Hayat işte ; seni mutlu edecek o kadar insan varken , sen ağlatana vurulup kalıyorsun. ..

Gülüşünü seversin , sohbetini seversin.. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil, yüreğinde duruşunu seversin. ..

Birgün oturup çay içelim seninle, çaylar benden olur , manzara senden...
Orhan Kemal


#SANA GELİNCE#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin