Bir İtalyan Mutfağı Restaurantına sahiptik ve restaurant anneme aitti. Her gün bir sürü müşterimiz geliyordu ve özellikle EXO grubunun farları geliyordu.
EXO grubunun üyesi olan Park Chanyeol benim kardeşim. O çok mükemmel bir idol. Dünyaca ünlü bir grupta. Onun adına çok seviniyorum çünkü her zaman başarısını ve yeteneklerini sergiliyor. Her zaman gülümsüyor.Umarım güneş kadar parlak ve sıcak gülümsemesi hiçbir zaman batmaz.
Babamında sahip olduğu bir dükkan var. Tam bir gençlerin tarzında bir mekana sahip. Bazen babamın dükkanında vakit geçiriyoruz. Bilardo gitar gibi bir çok eğlenceli şeyler mevcut.
Bende bir haber spikeriyim. Park ailesi olarak hepimiz meşgulüz. Yine annemin dükkanındaki aşırı yoğunluğundan dolayı anneme yardım etme ihtiyacı duydum. Evet çalışanlar vardı ama çok yoğundukki bir siparişi alıyor diğer siparişi getiriyorduk.
Bir müşterinin siparişini hazırladım ve dükkanımızda çalışan bir garsona verdim. O sırada telefonum çaldı. Telefonu açtım ve arayan kişi ilk önce iyi günler dileyerek konuşmasına başladı.
- İyi günler Bayan Park Yoora ben başvuru yaptığınız CBS haber ajansın sahibi Bay Byun BaekBeomun sekreteri Kim Yejin size söylemem gereken önemli bir şey var?
-Ah evet sizi dinliyorum Bayan Kim Yejin.
-Şirketimize başvurduğunuz stajyer spikerliğini kazandınız bugün saat 20:00 Bay Byun BaekBeom ile görüşmeniz var başvurunuzun şartnamesi hakkında şimdiden sizi tebrik ederim Bayan Park Yoora
-Gerçekten mi çok teşekkür ederim şimdiden bu akşam mutlaka orda olacağım beni aradığınız için de çok teşekkür ederim
-Rica ederiz Bayan Park iyi günler.
- İyi günler Bayan Kim Yejin
Telefonu kapatır kapatmaz annemin yanına koştum.Gerçi mutluluktan uçuyordum âdeta.
Hemen annemin yanına gittim ve''anne beni CBS haber ajansından aradılar daha demin''
dedim annem
''Aigoo kızım başvurun onaylandımı yoksa?'
diye meraklı ve bir o kadar heyecanla sordu bende
''Evet anne başvurum onaylanmış hatta bu akşam bir iş görüşmem olucak hemde Bay Byun BaekBeom ile görüşecekmişim anne kalbimi hissediyomusun?''
dedim ve annemin sağ elini kalbimin üzerine koydum. Kalbim küt küt yerinden çıkacakmış gibi atıyordu çok ama çok mutlu ve heyecanlıydım.
Annemde çok mutluydu ve bana''Çinca kalbin çok hızlı atıyor kızım lütfen sakin ol eminimki bu akşam harika geçecek herşey seninle gurur duyuyorum meleğim''
dedi ve sıkıca sarıldı. Anneme sıkıca sarıldım hemen anneme''Anne akşam için hazırlanmalıyım benin eve gitmem lazım''
dedim. Annemde bana
''Hadi kızım sen eve git ve akşam için hazırlan bu akşam görüşmen çok önemli sonunda hayallerine kavuştun kızım''
dedi sesindeki mutluluğu heyecanı gizlemeye çalışarak oysaki annem benden daha heyecanlı ve mutluydu. Anneme tekrardan sıkıca sarıldım ve eve gitmek için çantamı hırkamı ve arabanın anahtarlarını alıp anneme sevgi dolu sulu öpücüğümü verip çıktım.Arabanın hemen kilidini açtım ve bindim. Hemen ayna kontrollerini yaptım ve kilidi taktım. Arabayı çalıştırdım ve eve yol almaya başladım. 3 kırmızı ışıkta bekleyerek sonunda eve vardım.
Güzel bir duş aldıktan sonra hazırlandım ve kuaföre gittim.Kuaförcüye saçlarımı yaptırdıktan sonra hemen eve geri döndüm ve üstümü değiştirdim. Saat 19.30 du. Annemi arayıp görüşmeye gideceğimin haberini verdim ve arabanın anahtarlarını kaptığım gibi arabaya bindim.