köpeksizlik

9 0 0
                                    

Ayşenur adlı bir kız varmış,o hep köpeği ile oynarmış.
Bir gün köpeği ile sokakta oynuyormuş birden bire bir kedi oradan geçmiş tabii Ayşenur'un köpeği onu kovalamaya başlamış.
Biraz sonra köpek ortadan kaybolmuş,Ayşenur köpeğini çok aramış ama sonra hava kararmış ve eve dönüp annesine olanları anlatmış.
Babası ben yanıma el fenerini alayımda arim bari siz bekleyin! Demiş ve çıkmış.
Ayşenur camın karşısındaki koltuğa oturup babasını izliyordu.
Her ordan geçen bir köpek görse kendi köpeğini hatırlıyordu ve üzülüyordu ama neden belli onlar bir caddede oturuyorlardı.
Ayşenur daha fazla dayananamamış ağlamaya başlamış,biraz sonra annesi onu duyup yanına gitmiş,neden ağlıyorsun Ayşenur? Demiş annesi.nasıl ağlamayacağım bu caddeden uzaklaşmış gitmiştir! Demiş ağlayarak.
Üzme kızım kendini baban onu bulacaktır,hadi sen biraz televizyon izle baban köpeğini getirecek! Demiş annesi.tamam demiş Ayşenurda.
Sonra 1 saat sonra babası Ayşenur'un annesini arayıp merak etmeyin köpeği buldum,ama yaralanmış veterinerdeyim gelince herşeyi anlatırım sen merak etme. Demiş ve telefonu kapatmış. Ayşenur'a annesi ne olduğunu anlatmış Ayşenur çok mutlu olmuş ve tekrar camın önündeki koltuğa oturup babasını beklemiş.
Babası 2 saat sonra gelmiş. O sırada Ayşenur'a baktıklarında onun koltukta uyuyakaldığını anlamışlar.
Anne ve baba konuşmaya başlamış köpeği nerede buldun? Bizim makkal Hayri amca'nın yanındaymış. Hayri amca onu görüp yanına almış.
Köpek nasıl yaralanmış? Kovaladığı kedi hamileymiş o yüzden onu tırmlamış.
Tamam neyse demiş Ayşenur'un annesi
Sabah olunca herşeyi anlatmışlar Ayşenur'a.
Ayşenur tekrar öle köpeği ile oynamaya devam etmiş.

hikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin