part 3

12 0 0
                                    

Selepas kelas ..humaira berjalan di taman ... hari sudah larut malam humaira masih berkeliaran di luar mencari ketenangan ...

Kris,luhan ,Kai ,D.O ,Baekhyun ,yona ,hayoung , chorong , non joo ,soo young...sedang bermain salji di tepi tepi bukit..

Humaira yang berjalan di atas bukit tersebut tidak mengendah kan siape kat bawah ..da hanye terus berjalan ..dan akhir nye dia ter langgar satu batu menyebab kan dia jatuh *tergolek ::>_<::* dri bukit ...

Humaira menjerit sekuat haty ... dan dia sampai ke kaki bukit..

Kris.- wehh ape yg menjerit tu.?? Tah tah.. hannnn....t...

Belum sempat kris menghabis kan ayat nye yona memotong..

Yona.- wehh kau ni kan...aq bgi mkan tapak kasut ni kan ...!!!mulut xboleh nk jaga langsung..* marah yona...*

Kris .- mana tahu ade benda tu kat sni..

Baekhyun- ee *angkat tanggan nak tampa kris..* aq tampa jugak budak nim...

Kris - lek aaa..

Humaira mula mengaduh sakit ... dia sekarang terbaring di kaki bukit....jarak antara humaira dengan budak budak bru tu agax jauh ..tp boleh di lihat dri tmpat mereka berdiri....

Mujur laa bukut yg humaira jatuh itu hanya lah bukit buatan ..jadi ia xla tnggi snggat n humaira jugak bernasib baik sbb dia jatuh atas salji ... so xla.skit mane..tp dah tergolek jatuh kebawah tu mane xskit nye ..ade laa jugax terseliuh tu ..hahha ...

Kris .- wehh yeonja laa yg jatuh tdi tuh..haha ... memag rezeki betul laa..

Chorong - wehh lek aa kau nk pegi mnggatal pon ... tnggop uh *tunjok ke arah humaira yg sedang terbaring..*

Baekhyun - nape.???

Non joo.- ha' aa lahh ....dia berhijab..kan.?? * pandang kearah chorong...*

Luhan - habis kenape klau dia berhijab pon..ape salah nye.. * buat muka slamber...*

Semua -* memandang luhan...*

Kai - eleh belagak la plak mamat nim..* sambil menolak kepala luhan.*

Luhan - kurangja kou tolak kepala aq..*marah.*

Kris- weh weh leek aa...janggan gadoh....luhan aq caba kau pergi tackle pempuan tuh..* kris cube mncaba kawan nye sorang tu yag sememag nye kris tahu luhan xpndai tackle pempuan ...

Luhan- hah??* tersentap*

Kai- hahaha ...ha'aaa lahh...tdi kau belagak snggat ..sekarang pegi ahh..* gelak*

Beakhyun- pergi la luhan ...*perli luhan*

Semua-*gelak.*

Luhan - hah ..alaa setakat pempuan tu boleh snggat laaa..* luhan belagak macho *

Kris - haa klau blih dipersilakan ambil tempat...*senyum menyindir...*

Luhan- ok...kau caba aq kan.?? Kou tenggop dan belajar k..* berjalan menuju ke arah humaira yang msih terbaring ..

Humaira tidak larak nk bggun kerana kaki nye terseliuh akibat jatuh dri bukit tadi..

Luhan menghampiri humaira

Humaira

Aq srase macam ade bunyi orang dtang kat aq laahh ...ahh ade orang nampak key aq jatuh tdi....aduu malu nye...

Luhan- hey..

Humaira- yer

Humaira cube mengangkat muke nye untuk melihat siapa yang dtang ..

Luhan.- hey,,, are you ok..??

Humaira - hah ohh ok..

Wahhh handsome nye mamat nim...hemm -_-! sebenar nye aq xok laa ...skit nim tau ..

Humaira cube berdiri untuk pergi dri tempa itu..kerana mlu ..

Luhan * mahu mengangkat humaira yg dilihat nye tidak berapa nk stabil ..* (ehh betul ke ayat tuh ..hehe sry ee klau ayat bebelit macam ular..)

Humaira menepis lalu memandang muka luhan..".sry sye mulim"hanya ayat itu yg dkeluarkan dri mulut humaira dan ia pon pergi tampa kata..

Lahan hanya memandang humaira yg berlalu pergi dan akhir nye hilang dari pandangan nye...

Semua berlari ke arah luhan

Kris- adu kau nim tadi kau belgax snggat..tp aq suh tackle pemluan tu pon xbleh..hesh melepas betul

Kai- tu la klau kau bgi kat aq tdi pon dah dapat dah..

Luhan - bukan xdpat laa..tp dia jer ...lgi pon dia muslim..aq nk sentuh dia pon dia xbgi hbis mcam mana aq nk tackle..???* sambil berjlan meninggal kan geang nye itu..

Semua - hemm yer laa luhan ... *berjalan bersama luhan.*

Humaira sampai di doom nye untuk rehat..

Humaira membuka pintu blik nya lalu tersentap..

Humaira- hey korang nk pergi mana ni..???

Mira- kitorangbkena pindah blik maira..

Humaira- tapi kenapa..???hbis aq nk dduk ngan spe..???

Kerani kolej- hey korang dah siap kemas..??

Semua - dah..

Humaira - alaaa...hemm korang nk tnggal aq dah..??*sdih.*

Semua* pluk humaira* alaaa kami xtinggal ko laa..jaggan sedih.

Humaira- habis sape yg nk kajut kan aq pagi pgi klau xde korang...* buat mulok itek

Syakira- tuu laa ko kene belajar baggun sndiri ...* cubit pipi humaira...*

chan hyumi - ok lah kami pergi dulu yer...kite jmpe kat kelas nnti..

humaira - * buat muka sedih.* yer laaa..babai..

Semua -* keluar dri blik humaira dan pergi ke blik baru dorang..*







You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 07, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CINTA HUMAIRAWhere stories live. Discover now