Merhaba arkadaşlar ben daha yeniyim umarim yazdigim hikayeleri begenirsiniz votelemeyi ve yorum aymayi unutmayin. :DDD
Sabah defne uyuyordu.
Birden telefonunun alarmı yüzünden o tatlı uykusundan uyandı.Eliyle telefonuna uzandı , alarmı kapattı
ve o tatlı uykusuna devam etti.Birden kapı çaldı.Ezgi nöbetten geldiği için başını kaldıramıyor , yorgunluktan ve uykusuzluktan kalkıp kapıya bakamıyordu.Kapının hala açılmadığını fark eden Defne o tatlı uykusundan , sıcacık yatağından kalkıp kapıya baktı.Kapıyı çalan Leyla Defne kapıyı açınca içeri girdi.Leyla:Günaydııınn.
Defne:(uykulu bir şekilde) Günaydın Leyloş.
Leyla:(yüksek bir sesle) Aaa Defne sen daha yenimi uyandınn???
Defne:Ay leyloş sabah sabah hesap veremiycem.
Defne ile Leyla tartışırken Doruk uyandı.Penceresinin camını açtı.Yangın merdiveninden Defne'nin odasına çıktı ve saklandı.
Leyla:Ay hadi Defne benle tartışıcağına dolabından elbiseni seç giyin de işine git.
Defne:Ay tamam Leyloş ben onu tamamen unutmuşum.
Defne tam odasına girerken Doruk birden önüne zıpladı.
Defne birden bağırdı.Doruk:Bööööö
Defne:aayyy.
Doruk:(yüksek bir sesle) ahahahahhahahah
Defne:Ay Leylooşş al şu oğlunu valla billa elimden bir kaza çıkacak.
Leyla:(gülerek) Ay Doruk gel oğlum niye Defne halanı korkutuyosun .
Leyla gülerken Defne odasına gidip gardırobunu
açtı.Arass Teknolojiye giderken ne giyeceğini seçiyordu ancak o kadar elbisenin içinden hiçbiri oraya giderken giymeye uygun değildi.Leyla Defne'nin odasına gitti.Leyla:Aa Defne sen daha giyinmedinmi?
Defne:Ay Leylooşş oraya giderken giyiceğim kıyafet hiç yokki.
Leyla:Nasıl yoookk???!!!!!!
Defne:Evet Leyloş yanlış duymadın oraya uygun Arass Teknolojiye uygun hiç kıyafetim yok çünkü ordaki bütün çalışanlar magazon dergilerinden fırlamış gibi benim hiç öyle kıyafetim yok ki .
Leyla:Ay canım sen merak etme ben sana hemen bir koşu aşağı eve iner gardırobumdan bişeyler seçer getiririm.
Defne:Çok sağol Leyloş.
Leyla hemen aşağı evine indi. Odasına gidip gardırobundan Defne'ye uygun bir mini mavi elbise ve bir çift de ayakkabı aldı ve Defne'ye götürdü. Defne hemen giyindi daha sonra saate bir baktı ki saat çok geç olmuş hemen abisine görünmeden çıktı. Arabasını çalıştırdı. Neyseki trafiğe yakalnmadan Arass Teknoloji'ye vardı. Arabasını park etmesiyle şirkete girmesi bir oldu. Koştura koştura asansöre gitti düğmeye hanire bastı ama asansör bir türlü gelmedi. Defne merdivenlerden çıkmaya başladı en sonunda o kata vardı. Hemen Deniz Arass' ın odasının kapısını çaldı ve içeri girdi.Defne kendini anlattı. Deniz zaten Defne'nin bilgilerini araştırmıştı. Ve Defne'nin çok iyi bir Yazılımcı olduğunu anlatmıştı hem Defne'nin sempatiliğine jem de iş tecrübesine dayanarak knu işe aldı.
Deniz:Yeni işin hayırlı olsun Defne'cim
Defne:Teşekkür ederim.
Deniz: E o zaman Yeşim'le de tanış.
Defne: E olur tanışıyım.
Tam o sırada içeriye Yalın girdi.
Yalın:Bu mu yeni yazılımcı?
Deniz: Evet yeni yazılımcımız Defne.
Yalın: Hmm
Defne:Noldu beğenemediniz-
mi ?Yalın: Ne alaka ya çok süslü kokoş geldin de ondan dedim yani.
Defne: İyi inandım.
Uzun süre Yalın ile Defne bakıştılar.Daha sonra;
Deniz:Iııı Defnecim sana çalışanileceğin bir oda ayarlayalım.
Defne:Tamam olur.
Deniz:Hadi gel Defnecim.
Deniz Defne'ye bir oda ayarladı. Defne odasına yerleşmeye başladı. Bir saat sonra Defne artık odasına yerleşti.Deniz Defne'nin odasına geldi.
Deniz: Defne iş çıktı bir gelirmisin?
Defne: Iıı tabi hemen geliyorum.
Defne Deniz'in odasına gider.
Deniz: Ya baksana galiba bu kodda bir hata var.
Defne:Hmmm bakayım.
O sırada her zamanki gibi
Yalın içeri girdi.Deniz:Iııı Defnecim sen en iyisi odana git orda çalış senin için daha rahat olur.
Defne: Iııı aslında doğru söyledin ya ben odamda daha rahat çalışırım ben gideyimde orada çalışayım.
Defne odasına gitti ve çalışmaya başladı. Yalın Defne'nin odasının önünden geçerken işine odaklanmış pür dikkat işini yapan bir Defne'yi gördü ve yanına gitti.
Yalın: Napıyosun?
Defne: Sence napıyora benziyorum?
Yalın: Burdan bakılınca iş yapıyormuşa benziyorsun.
Defne: Aaaaa nasıl anladın?
Yalın: Şimdi sen bana laf mı soktun?
Defne: Hmm farkettinmi?
Yalın: Öfff senle uğraşamıy-
cam senden daha önemli işlerim var.Defne: Benimde senin gibi plaza kalaslarından daha önemli işlerim var.
Yalın: Sen şimdi yine mi bana laf soktun?
Defne: Ayyy yoksa yine mi farkettin.
Yalın: Öf ya gidiyorum ben
Akşama doğru Defne hatayı bulmuş çıkmak için hazırlan-
ıyordu. Defne eve gitti tam yatıcakken telefonu çaldı. Arayan Yalın'dı...DEVAM EDECEK...