'LAF SOKMA MESELESİ'

359 7 1
                                    

Arayan Yalın'dı. Defne telefonu açtı.


Defne: Efendım ''PLAZA KALASI'' noldu?


Yalın: Laf sokman bittiyse konuya geçebilirmiyim?


Defne: Aaaa farkettiysen sana laf soktuğumu yine anladın ay sen nasıl anlıyorsun sana laf soktuğumu yoksa senin öyle bir duyun falan mı var bak eyer varsa söyle hiiç çekinme :D


Yalın: Ya kızım bak akşam akşam senle uğraşamıycam konuya geçiyorum.Konu kod hatası sen kod hatasını buldunmu??????


Defne: Tabiiki de buldum hatta Denize'de gösterdim öyle çıktım şirketten. Ha bi dakika sen niye beni sorguluyosunki yaptınmı yapmadınmı diye????


Yalın: Kızım sorgulamak değil o işte yani şey ııı şey işte ya hani işi yaptınmı diye şey ettim çünkü önemli bişi bu yani sunum yapıcaz yapamassan yani zor duruma düşücez ondan dedim yani yoksa hiç aramam!!!!


Defne: SAYIN ''PLAZA KALASI'' sana söyleyeceğim 2 soracağım 1 şey var.


Yalın: Neymiş o üç şey ??


Defne: Söyleyeceklerim=1.Bir daha bana kızım deme.

2.Odun gibi konuşma.

Sorum=1.Sen benim numaramı nerden buldun??????


Yalın: Iıııı şey ııı Deniz'e dedimki 'Ya Defne şeyi yapmışmı?' dedim o da dediki 'valla uğraşamıycam sen kendin ara sor' dedi numarasını verdi ben de seni aradım işte öyle yani. Aslında normalde çatlak insanları pek aramam onlarla konuşmam ama mecbur işte iş olunca konu.


Defne: Hmm öylemiiii????????


Yalın: Evet öyle. (gülerek) Ya bu arada Defne sen nerelisin??


Defne: Rizeliyim KALASÇIM noldu bişeymi olduu??


Yalın: Ahahahahah bir Laz tabiikide çatlak olur benimki de sorumuydu yaaa ahahahahah laz kızııııı neyse bu kadar gülmek yeter birazdan bir yerim kırılcak.


Defne: Amiinnnnn. Öfff senle uğraşamıycam sana kötü geceler 'KALASÇIM'.


Yalın: Aaaaa hiç yakışıyomu sana böyle laflar 'LAZ KIZI' . Neyse iyi geceler.


Ertesi gün Defne'yi o tatlı uykusundan bu sefer kapı zili değil telefonunun alarmı uyandırdı. Defne çok mutluyduç Çünkü bugün işe gittiğinde Yalı'na habire laf sokup eğlenecekti. Hemen yatağından kalktı elini yüzünü yıkadı. İki lokma bir şeyler atıştırdı. Daha sonra hemen giyinip çıktı.İşe geldiğinde Defne habire Yalınla dalga geçiyordu. Daha sonra Yalın'da Defne ye bir şaka yapmaya karar verdi. Defne lavaboya gitti. Tam içeri girerken önüne Yalın çıktı. Yalın Defneyi belinden tuttu ve kendine çekti. İkisi de göz göze geldiler...

DEVAM EDECEK...


İNADINA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin