'Kızım yavaşla seni bilmem ama ben bu genç yaşımda tahtalı köye uçmak istemiyorum.Hem ayrıca trafik kurallarına aykırı bu kadar hız.'
'Sen böyle konuştukça sinirleniyorum Aleyna sinirlenince strese giriyorum strese girince dahada hız yaparım hız yap...
'Ayyy tamam.'
'Ayık ol hacı işte böyle yola gel!.'
'Laraaaa!!!'
'Aleynaaaa!!!.'
'Sen vallaha billaha benim sinirlerimi zıplatmak için yaşıyosun işsizsin amaçsızsın.Laaaaraaaaa dikkatt etttt!.
Evet! Bi bu eksikdi.Daha yeni önüme çıkan dingile çarptım ama bu arabanın parasını sike sike ödettiririm benn!!.
Arabadan çıktım ve elimdeki levyeile
bana çarpan dingilin arbasına doğru ilerledim.Camı açması için camına vurdum.Camı açtı ve ben başladım sövmeye.'Ulan dingil ulan pezeven sen nediye gelip benim arabanın önüne çıkıyosun bu araba senden pahalı lan bu arabanın parasını ister kendin ister zorla sike sike vereceksin gerekirse ben seni sikerim.' Dedim ve içimi döktüm.Arabadan indi ve ayağa kalkıp .
'Bunların hepsini yapabileceğini mi zannediyorsun.'dedi sakin bir sesle. Aslında biraz ürkmüştüm çünkü onun boyuna yetişmem için 4-5 santim uzamam gerekiyodu.Ama korkacak bişey bebeklerim benim arkam sağlam.
'Evettt' dedim alay dolu sesimle.
'Araban sıkıntı değil teleofon numaranı ver sonra haberleşelim zaten vahim bi durum yok.' Dedi.
'Peki tamam 0534 *** ****.'numaramı verip arabama doğru ilerleyip
'Unutma ister zorlaister SİKE SİKE.'
dedim ve arabama binip gazı kökledim.Bu sefer sol şeritten gitmeye özen göstererek.'Ne dedin çocuğa'
'İster zorla ister sike sike'
'Ne diyosun'
'Ya isteyerek arabamın parasını verecek yada SİİİKKEE SİİİKEE.'
'Ve bu arada bizimkilere mesaj atta bara gelsinler sinirim bozuldu olayı onlara anlatıp tedbirli olalım adlında korkunç bi tipe benzemiyo ama içinde bi ayı yatıyisa orasını bilemem.'
'Tamam kızım sinirlenme.'
Biz böyle konuşa konüluşa bara geldik.Bizimkiler bizden önce gelmiş yer bile kapmışlar.Onların yanina gidip oturduk. Olayı bizimkilere anlattim. 'Bakarız icabına gülüm.'gibisinden şeyler konuşrlar.Sonra zaten klasik rakı sigara içtik ama bu sefer tekilayıda deneyelim dedik.Tekila bizi fena halde çarpmış olacak ki artık dans ediyorduk. Aytaç ve ben Uraz ve de Aleyna. Olur olmadık her bi bok a kahka atıyoduk bi ara dans ederken Aytaç ın kollarında uyumuşum bile. Biz dans ederken Aleyna ve Uras da kendi çaplarında fondip yapip takilirken bizden onlara katıldık ve zaten nasıl eve geldik bi fikrim yok.
Sabah hiç olmadığı kadar baş ağrısı ile uyandim ayrıca belim biynum da ağrıyo.Gözlerimi açtım ve Ahh Tanrım cidden mi banyoda uyuya kalmışım hemde sırıl sıklam.Günlük rutinlerimi halledip aşağıda korku filmi açıp izlemeye başladım.
Aleyna SOYLU 'nun ağzından
Sabah kaltiğımda lanet bir aģrı yemekli bi surat ile uyandım.O nasıl mı oldu sanırım akşam bir şeyler atıştırırken uyuya kaldım o kafayla.
Kendime gelmek için duş aldım ve kahve içtim sonra yapilacak test var mı diye baktim ve olanları da yaptım.Ayrıyetten çetenin ödevini de yaptim GERİZEKALILAR anlamıyor bi bok kahveni yudumlarken sigaramı da unutmadım.Kahvem ve sigaram bitince kitap okudum.Sonrada aşağı inip çizgi film izledim.Aytaç YILDIZ 'ın ağzından
Sabah sanırım yine eve kız atmıştım heralde çünkü yatağım daha önce taďına bakmadığım bi kadın var sanırım dün gece onunlada işimi bitirdim.Boxser ımı giyip sürtüğün kolundan tuttum. İlk ne yaptığımı anlamayıp afffalsada üstüne kıyafetlerini atınca anlamış olacak ki
'Dün gece sana zevk veremedim mi?' gibsinden şeyler söyledi.Ses etmeyip kapıya kadar yolcu ettim.E tek tabanca takılmanın kuralları var
1.KARI KIZUras DEMİR
Dün akşam aklıma geldikce istemsizce gülüyorum.Çünkü Aleyna benimle D&C olayından sonra konuşmamıştı dün ise yaşananlar süperdi.
Evet canım gizli okuyucularım sizin için yorum veyatta vote yaparsınız diye 1günde 3bölüm yazdım cidden zordu parmaklarımı hissetmiyorum sizde emeğe saygı vore ve yorumlarınızı eksik etmeyin plizzz isteğiniz veya şikayetinizi yorumlara yazın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİK
HumorAşk nedir?Geçici bir oyun mu?Tutku mu?Bağlanmak mı yoksa? Her ne olursa olsun unutmayın her aşk birgün bitecek o tutku, sevgi,mutluluk,huzur. Hemde ne olursa olsun BİTECEK. Ama ben kendime söz verdim; İnsanları dinle ama umursama . Aşkı yaşa ama asl...