..

4.4K 11 3
                                    

Uyandigimda ustumde bir agirlik vardi olamaz yanimda biri yatirdu kormustum kimdi ki bu onu uyandirmadan aya kalktigimda toprak oldunu gordum ve kapiyi kitledim " Ne yapmaya çalışıyorsun sen?" Onu uyandır dim gulerek " guzelim bisey demek icin geri dondu. Cok guzel uyuyordun izlim derken uyuya kalmisim kizdimi ?" Hosuma gitmisti bana boyle davranmadi ama eskiler gibi olmasin " bu seferlik affedildin ama bida olmasinolurmu annem gorurse yanariz " diyip kafasini egip yataktan kalkti bir dakika o baxer li tuaf bi bakis atarken cevabimi verdi "sakin ol kotu bisey olmadi dokunmadim bile sana uyuyrken olduysa kusura bakma ama ben boyle uyuyorum cok sicak napim alismisim " direk uzulmus gibiydi " Tamam " diyerek
"Çabuk gel asa arabada deni bekliyorum birlikte kahvalti yapalim sizin gibi 4 kıza cok güzel bi süprizimiz var " diyerek altima sort uzun bi gomlek sortun hizasinda siyah kemer kirmizi konvers hafif goz makyaji kirmizi rujumla hazirdim asa indimde annem " kizim cok şıksin " diyerek guldum ve ciktim arabaya biner binmez toprak gozlerini alamadi bendenden " cok sek.. par..don cok ggg-güzel olmussun " diyerek hafif bi gulumseyerek kizlarinda bulundugu bi kafaye gittik kizlar bana dönüp " geciktiniz " diye rek sinra anlatirim bakisi atip anladilar ve oturduk kahvaltimizi yaparak ben orraya " ee siz erkekler hize ne supriziniz var anlatin bakalim " diyip onlari dinliyordum sarp ordan cumleye atıldı " merak etme canim bugun saat 10 da ogreneceksiniz " diyip " biz o saate ojyldayuz haberiniz olsun " diyip gulerek " bekle ve horun o zaman" diyerek gulus atti ama topragin ki kadar guzel gulmuyordu sanirim onu brgenmeye baslamistim neyse biz kalkalarak okulun yokunu tutum ve herkez naptini anlatti " (misra) kizlar ben bu sarpi kendime baglarim cok tatli ilk beni eve birakti saat 4 de kadar mesajlastik " demistti " (mine) kankalar valla savaş cok tatli biz sahile gittik gezdik dolaştik biraz sonra eve birakti beni oyle telefonda konustuk sonra " :)) " (kubra) alide beni eve birakti bizim orada biraz konustuk biseyler ictik sonra ayrildik cok guzeldu ama " diyerek hepsi bana dondu dana benim hikayemi bilmiyorlar di " hic bana oyle bakmayin sizin hikayeniz ne ki " diyerek basladim " ilk benim numarami isterken bisey unutmadin mi dedi bende opceni saniyorsan avucunu yala dedim megersem numaramdan bahsediyormus biz telefonda biraz konustuk dusa girdim o da ben ona donmeyince mesajalra bogmus beni ve mesajlarda balkona cik diyordu bi ciktim kimse yok arkamdan agzimi kapatarak sarildi bi sigara yaktik gideeken burnumu optu bende yataga girdim oda bisey demek icin yanima ugramis ama ben sizmisim tabi beni izlemis falan bi uyandim toprak ya benim hikayem nasil " diyerek kizlarin bana bakisi cok komik bir haldeydi misra direk " oo kizim sen de ne hizlisin valla balli kizzsin" diyerek derse girdik ve derste kapi caldi ve bizim cocuklar biz sok gecirirken hoca direk " bunlar yeni arkadaslariniz iyi kaynasin bu toprak bu sarp bu ali ve buda savas " diyetek yerlerine oturdular kubrayi yan siraya attim misrada mineyi yansiraya atti benim yanima toprak misranin yanina sarp kubranin yanina ali ve minenin yaninada savas oturmustu herkez bize bakiyordu zil caldiginda herkez tanismaya gelmisti tum kizlar nerdeyse asliyordu 4 dumuz kalkip size iyi eglenceler diyip merdivenler oturduk sinirden kuduruyorduk sonra yanimiza gelince ardindan herkez bize bakti toprak aya kalkarak sinifa " biz vu kozlar icin bu okula yazildik sansinizi zorlamayin caniniz yanar " diyerek benim gulumsme sebep oldu toprak direk " ne oldu hosuna gitti sanirim " diyerek burnumu optu ve yerlerimiz e oturduk ve bi kiz gelerek " oh valla yeni geldin hrmen yeni gelen cocugu tavladin ne hizliymissun " diyerek aya kalktim ve toprak beni yerime otutturur ken o kalkti ve " kelimelerine dikkat et biz onceden de tanisiyoruz onlar icin geldik buraya kapa cenrni ve otur yerine " diyerek bi tuaf oldum ve okuldan ciktigimiz da rlimden tuttu arabanin kapisinu acti ve bindigmiz de arabaya " niye bunlari yapiyorsun "
"Bilmiyorum"
"Nasil bilmiyorum"
" icimden bi his boyle davranmami istiyor "
"Peki simdi nereye gidiyoruz "
" cok begeniceksin soru sorma daha fazla gelince gorursun tatlım "
"Peki" diyerek sustum ve muzik dinlemeye baslamistik

yeni hayatlar (seks)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin