Viață și carieră
Selena Gomez sa născut în Grand Praire,Texas,pe data de 22 iulie 1992,părinții ei fiind Ricardo Joel Gomez și fosta actriță Amanda Zori ,,Mandy" Teefey (n. Cornett).Gomez a fost numită după cântăreața de muzică Tejano,Selena,care a murit după aproape 3 ani de cand Gomez se născuse.Tatăl ei de origine mexicana,în timp timp ce mama ei a fost adoptată,este de origine italiană. În timp ce privește patrimoniul ei,hispanici,Gomez a declarat ,,Familia mea are Quinceanere,(nu am putut scrie cum trebuia pentru ca nu aveam acel tip de ,,n") și mergea la biserici comune.Noi făceam tot ce este catolic,dar nu avem nimic tradițional cu excepția mersului în parc și grătarele în zilele de duminică după biserică.Părinții ei au divorțat când ea avea 5 ani.Gomez are două surori.Sora ei,Gracie Elliot Teefey,a fost născută de Amanda și al doilea ei soț,Brian Teefey, pe dată de 12 iulie 2013.Gomez are încă o sora, Victoria Gomez,care sa născut lui Ricardo și soției sale Sara pe dată de 24 iunie 2014.Ea a câștigat o diplomă de liceuprin învățatul acasă în mai 2010.
A fost crescută a fost crescută numai de mama ei,pe care a nascuto la 16 ani.Televiziune
Serial:Barrney & Friends
Rol:Gianna
Episodul:14Serial:Zack și Cody,ce viață minunată
Rol:Gwen
Episod:22
Sezon:2Filme
Film:Spy Kids 3-D:Game Over
Rol:Față din parcul acvaticFilm:Walker,Texas Ranger:Trial by Fire
Rol:JulieFilm:O altă cenușăreasă modernă
Rol:Mary SantiagoFilm:Programul de protecție a prințeselor
Rol: Carter Mason