Merhaba Canlarım ∩_∩. Bu sayfada sizlere bayramla ilgili öneriler sunacağım^▽^.
ÇANTA:
Öncelikle kesinlikle yanınızda bi çantanız olması gerektiğini düşnüyorum. Bu herhangi bi çanta olabilir*. Ama illada şık olucam diyosanız kurdaleli çantalar kullanabilirsiniz ^v^. (Multide kurdaleli çanta modeli vardır. Bakınız*-*)Çantanın İçinde Olucaklar:
*Telefon veya Tablet şiddetle tavsiye ediyorum sgsh.
*Kulaklık ŞART *-*.
*Güneş Gözlüğü Genelde evlerde olucaksınız ama alırsanız fena olmazzz.
*İnce Bir Kitap Sıkılıcağınızdan eminim bulundurmanız iyi olur jsjs.
*Toka Saçlarınızı açık bıraktıysanız rahat edersiniz.*Deodorant/parfüm terliyoruz tabi. Bu yüzden küçük şişelerde olan parfüm(ben kalem parfümü öneriyorum watsons ve gratis de var) Veya küçük şişede deodorant(çantanız büyükse şişe boyutu pek de önemli değil*)
KIYAFET:
*Eğer sade ve şık olucam diyosanız göbeği açık bir t-shirt ve altına dar bir pantolon giyebilirsiniz. '∀`(Altına da spor ayakkabı veya converse *-* cool bileklikler ve neon saç tebeşiri*-*!!!! Tamam sakinim jsjsjj. (Normal t-shirt de tercih edilebilir @-@)*Eğer "hey ben burdayım!" tarzında bişiy istiyosanız kot elbiseleri tercih edinizz ☆\(^ω^\). (Altına süsü felan olmayan babet ve çoklu bilezikler!(・∀・) saç tebeşiri de fena olmazz renk:siyah veya sarı tebeşir*.
*Eğer hanım hanımcık bir görünüm istiyosanız etek üstü bluz veya bol desenli ya da kurdaleli elbiseler &-&.
SAÇ:
Bence saç açık bırakılmamalı. Eğer elbise giydiyseniz at kuyruğu kullanmanızı öneririm. AMA t-shirt ve pantolon veya etek ve bluz giydiyseniz saçlarınızı açık bırakarak saç tebeşiri uygulayabilirsinizz (^∇^).TELEFON/TABLET:
*Sevdiğiniz oyunları yükleyin. Malum,akraba sohbeti çekilicek gibi olmuyor (ಥ_ಥ).*İnternet Paketi FAZLASIYLA ŞART! Yoksa kendinizi akrabalarınızlara komşu kızı hakkında konuşurken bulabilirsiniz ssjjdkf.
*Tabiki müzik olucak telefonda. Kafa dağıtırsınız◑ˍ◐. (İndirmek için Program: Şarkı Dünyası,MYT Müzik indirme programı)
Şarkı Önerileri:
*Yağmur Üçkardeş: Ah Şu Ben
*Lucy Hale: Lie A Litter Batter
*Model: Değmesin Ellerimiz
*Demi Lovato: Cool For The SummerSORUNUZ VARSA YORUMA LÜTFEN*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen FictionMerhaba Nutellar (*^_^*). Burda her türlü DIY,Bakım,Okul,Moda Tavsiyeleri bulabilirsiniz ☆\(^ω^\)