Herkese merhaba.Bölüm aşırı gecikti farkındayım ve üzgünüm.Yazarlardan bir tanesi ayrıldı çünkü kendi kitaplarından vakit bulamıyordu.Bundan sonra sadece ben varım.Zaten sadece ilk bölümü ayrılan yazar yazmıştı,diğerleride bana aitti.Her neyse size iyi okumalar
Hem yağmurdan hemde gözyaşlarımdan ıslanan yüzümü ellerimle kapatıp ağlıyorum.Elimin sıcaklığıyla uyuşan yüzümü yıkamak için yerimden doğruluyorum.
Banyoma girip yüzümü yıkadım ve odama geçtim.Üzerimdeki ıslak kıyafetlerimi çıkarıp kalın pijamalarımı giydim.Bu,buz gibi olan bedenimi ısıtmama yardımcı olacaktı.Mutfağa geçip kendime sert bir kahve yaptım.Salonda büzüşmüş bedenimle kahvemi yudumlarken bu gün olanları düşündüm,ağladım.Sessizce ağlarken kapının çaldığını fark edip yerimden doğruldum,kapıya yöneldim.Açmadan önce ellerimle yüzümdeki yaşları sildim.Kapıyı açtığım an şok oluyorum.Bu Gamze!
-Kuzum ?
-Yaa bu senmisin ?
deyip boynuna atlıyorum.En yakın arkadaşım o benim.Hatta arkadaş değil kardeşim.
-Dondum ben hadi içeri yaa.
dedi sanki hiç özlememiş gibi.Bende sarılmayı bırakıp onu içeriye aldım.Karşılıklı oturunca hemen
-Sana ne oldu böyle ?
ımm işte beklediğim soru!
-Bak Gamze ımm bu konuda şu an bir şey konuşmak istemiyorum,belki sonra.Lütfen!
-Tamam ama bak bu böyle olmaz yarında böyle olursa seni bu hale getirenlerin façasını yakarım!
-Tamam.Bi dakika yarındamı burdasın ? Kızım sen varya sen !
-Haha,ya ne be amaaan.
-Uyansana uykucu.Yarın falan diyosun,yani yarındamı burdasın ??
-Yesss
-oha o patron nasıl izin verdi kızım.
-Bundan sonra full izinliyim anasını satayım.
-kovuldunmu kzım ? Bak Şengül teyzemin kalbine iner haa.
-Yok be anaaam,kendim istifa ettim yetti be.Sürekli azarlamalar aşşağılamalar falan ben gelemem böyle şeylere.
-Bilmezmiyim
dememle ikimizde kahkaha patlattık.Garanti 2 saat dedikodu yaptık.Dedikodu konusu kalmayınca Gamze;
-Acıktım anam ya ben.-Of Gamze bi doy Allah rızası için
dedim ve ikimizde mutfağa geçtik.Gamze hemen dolaba koştu.
-Boş ya kız bu.
-Bekarlıktan hep bunlar.
-Of Ayla kalk bi lokantaya gidem bari
-Para bol heralde.-Yok be para olmadığına lokanta diyorum dikkat et.
-Yürü yürü
....
Sabah 07.30'da kalktım.Aman allahım gecikicem daha kahvaltı falan.Of Ayla uykucu Ayla.
Yataktan kalkıp odamdaki banyoya girdim.Saçlarımı sıkıca tepeden bağladım.Dolabıma yöneldim.Üzerime kalın açık mavi renginde bir kazak geçirdim,altıma dar siyah bir mini etek giydim.Ayaklarıma kısa botumu giydim.Siyah çantama gerekli eşyaları tıkıştırıp hızlı adımlarla merdivenlerden indim.İnmemle mutfağa dalmam bir oldu.Ben ''daha kahvaltı hazırlayıp kahvaltı yapacağım'' diye dert ediyordum ki Gamzem kahvaltıyı hazırlamış.