Pohled Stilese
To co jsme o úplňku viděli bylo divný, ale hustý! Nevíme co je zač, ale zítra by měl přijet Derek a ten by to měl vědět. Teda snad. Všichni doufáme. Jinak jsme u Scotta a snažíme se ji naučit přeměňovat a ovládat. No moc jí to zatím nejde.Pohled Sally
Učí mě jak se přeměnit, ale prostě to nejde. Strasně u toho přemýšlím.
„No tak Sally snaž se. Dej tomu volný průběh."
„Já se snažím Scotte."
„Moc u toho přemýšlíš" řekl Liam. Výhružně jsem se na něj podívala.
„Liame?"
"No?"
„Sklapni." dořekla jsem a on se jen pousmál. Byli jsme stejně staří jenom on byl asi o dva nebo tři měsíce straší. A někdy se chová jak egoista. Pomyslela jsem si a uchechtla se, ale ne na dlouho. Zezadu mě totiž někdo celkem silně praštil a to se mi nelíbilo. Naštvala jsem a cítila jak se přeměňuju. Otočila jsem se, zařvala a vrhla se na něj bylo mi jedno kdo to byl chtěla jsem mu to prostě oplatit. Jakmile jsem mu jednu vrazila, přiletěla i druhá. Byla jsem spokojená a tak jsem se uklidnila a proměnila zpátky.
„Tak jaguarodlak jo?" usmál se Derek což se u něj moc často nejeví.
„Jagu.. Co?" řekla jsem, protože jsem si nebyla jistá toho co řekl.
„No jaguárodlak. Kousl tě v Mexiku co? Z tama totiž pocházejí nejčastěji, ale i z jiných koutů země."
„A jako v čem je rozdíl mezi vlkodlakem a tím co jsem já?"
„Vzhled, povaha, síla"
„Takže jsem jako schopná porazit třeba.... Liama?"
„Myslím že ano."
„Hele tak počkat, počkat to si nenechám líbit. Dáme si souboj a uvidíš že vyhraju." vyjekl Liam a začal se tvářit vážně.
„Tak pojďme do lesa a tam uvidíme." řekla zaujatě Lydia a šla směrem ke dveřím ostatní jsme ji následovali.V lese
„Tak pojď" pobídl mě Liam. Já se přeměnila a on také. Začali jsme bojovat. Uhýbala jsem a jemu jich už pár vrazila. Bylo vidět že už skoro nemůže tak jsem ještě víc zesílila a pak už padl na zem. Nechtěla jsem přestat. Zabij ho. Řekl mi hlas v hlavě a já mu začala párat hruď. Najednou mě někdo odhodil a ten někdo byl Scott. Zařvala jsem. Zabij je všechny! Opět se ozval hlas a já se rozeběhla proti Scottovi. Chtěla jsem jim všem rozpárat hrdlo.Takže ahoj všichno tady je ta slíbená delší část, která má 386 slov.!! Woow.. :P Opět doufám že se vám to líbilo a byla bych ráda kdyby jste zanechali vote.. :) No to je asi vše mějte se a zatím paa.. ;)
Piškot
ČTEŠ
Teen Wolf- Dívka se zelenýma očima
FanfictionJe tu příběh o Scottově sestře. Co když několik měsíců po kousnutí Scotta jeli do Mexika kde jeho sestru Sally kousl alfa? Co když se promění v něco co neví co je zač? A pak začnou další problémy... Jennifer z neznámého důbodu oživne a pak Stiles...