Selim
İşe alındım! Çok mutlu oldum. Şirin,güzel bir pastane. Aslında bakarsanız çikolatacılık biraz farklı bana göre. İşe başlamadan önce yani beni sevgilim ikna etmeden önceydi. Evet Melis diye bir sevgilim var. Lisede tanışmıştık. Tabii lisede birbirimze o aralar itiraf edemesekte sıkıldık artık. Ama sürüyor bir şekilde. Pastane nin bir garsonu var. Herhalde patronun kızı. Güzel ve utangaç bir o kadarda atılgan gördüğüm kadarıyla. Melisle hiç bir benzer yanı yok. Ama sanki bazı şeyleri benziyor. Ama neyleri?
Kimden: Aşkım
Selaaam. uyumadın sanırım! Uyuduysan keşke uyumasaydın konuşurduk. :)
Sanırım bir farklılık. Melis gereğinden fazla yılışık. Yanı bir insan sevgilisine böyle dermi! ? Ayıplıyorum kendimi. Artık uyusam iyi olacak... Çünkü cevap vermem gerek. Kahretsin! Şu uygulamada neden görüldü varki.
Kimden:Aşkım
Bak gördün işte. :3
Ya demedim mi. Herneyse bulurum artık bir şeyler.
Cemre
Of, insan hiç yaz tatilinde çalışır mı? Olsun ben kendim istedim . Aklımdan hiç çıkmıyor ki, uyuyayım. Olmuyor. Olsa şaşardım zaten. Acaba sevgilisi var mı? Hayır ismini tüm arama motorlarına tarattım ama yok! Ya sosyal medya sevmiyor yada sevgilisi var kapattırdı. Ya bazen cidden soruyorum hani "Neden ben Allah'ım? Neden" yani zaten hep sevgilisi olan kişileri seven ben, evli olanları beğenen ve duyunca hüsrana uğrayan. Olsun belki ayrılırlar. Of ben salak mıyım? Hiç yakıştırmıyorum kendime bunları. Kızım Cemre sen elalemin yuvasını bozmak için mi varsın? Çok gereksiz bir varlıksın. Aydilge şarkılarıyla coş, hüzünlen dimi. Ama kadında bir ses var her şeye uyuyor ya. Şimdi ben şu konuya değiniyim. Hani ben habire başı bağlı tiplere bakıyorum ya, acaba beni de beğenen birileri var mıdır? Belki ayrılmıştır o gariban, ben fark edmemişimdir. Yazık benim gibi mal için sevgili bırakılır mı? Ay çok bir pot kırdım. Hani başta dedim ya belki sevgilisinden ayrılır dedim. Kendi potumu kendim kırdım. Uyuyalım bakalım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşin Batması
Humor22 yaşında pastanede çalışan Cemre çikolata ustası Selim in yolculuğu. uzun zamandır yazamadım ;) okuma sayısını arttırmanız gerekli... :)