Halloween Horror Night

955 56 0
                                    

Misty:
"Co budeme dneska dělat?" převalila jsem se v posteli.
"Nevím, ale dneska by se měl vrátit Carter," povzdychl Hayes a já pohladila displej telefonu.
"To bude dobrý," zazubila jsem se. "Proč spolu voláme, když ležíš ve vedlejším pokoji?" ukončila jsem hovor a šla za ním na pokoj.
Potichu jsem zaklepala, protože přece jenom bylo 5 hodin ráno a čekala jsem, než mi otevře.
"Ano?"
"To jsem já ty tupče," odpověděla jsem mu. Otevřel mi dveře a já bez pozdravu zamířila do jeho postele. Hayes zavřel dveře a skočil za mnou do postele.
"Tak co?" usmál se. Lehla jsem si vedle něho a on přehodil ruku kolem mých ramen.
Natáhla jsem se pro ovladač a začala přepínat kanály. Zastavila jsem na MTV, kde zrovna hrála písnička od Madison Beer All for love.
"On je královna. Vypadat jako ona tak si pískám." Hayes stopl televizi a překulil se na mě.
"Proč si nevěříš?" povzdychl si.
Pokrčila jsem rameny a sklopila oči.
Hayes mě začal lechtat na břichu a já ho začala mlátit polštářem. Vyrval mi polštář z ruky a hodil mi ho na hlavu.
V tu chvíli vešel do pokoje Carter. Ztichla jsem a Hayes přeze mě hodil duchnu.
"Uhmmm... neviděl si Misty? Chtěl bych ji někam vytáhnout, když jsem se vrátil," porovnal si beanie na hlavě.
"Ona... ona šla ven," usmál se Hayes a drtil povlečení v rukou. Chytla jsem jeho ruku a on povolil...
**
Sešli jsme se u Camerona v pokoji. "Všichni jste mi chyběli," roztáhl Carter ruce a začal všechny objímat. Zastavil se u mě a pošeptal mi do ucha "ty si mi chyběla nejvíc." Jeho hlas mi způsoboval husí kůži. Hayes se na něj zle podíval.
"Jelikož nemáme na dnešní noc nic dělat, napadlo mě, že by jsme mohli na Halloween Horror Night!" zazubil se. Všichni to schválili až na mě. Takové věci mi nahánějící strah...
**
Stojime venku. Je docela zima a tak mám na sobě Hayesovu mikinu. Zevnitř se ozývají výkřiky.
"Kde je Gilinsky? Se ze mě stane sněhulák, než dojede," objala jsem Hayese a ten mě pevně tiskl k sobě.
Konečně u nás zastavilo černé Camaro. Z jedné strany vylezl Jack a z druhe Madison. To je Madison Beer! Jack ji vzal jemně za ruku a sovedl ji k nám.
"To je.."
"Madison Beer!" křikla jsem. "Strašně ráda tě poznávám," objala jsem ji a ona mi se smíchem obejmutí vrátila.
"Ty budeš Misty. Kluci mi o tobě hodně vyprávěli," usmála se.
***
"Nelíbí se mi tu," zakňučela jsem a přitáhla se blíž k Hayesově ruce. On mě ochraně objal rukou kolem ramen.
"Jsem tu s tebou. Nic se ti nestane."
"Pojď s semnou pro nějaké pití," odtáhla Liv Hayese pryč. Nervózně jsem si skousla ret a postupovala dál.
"Copak krásko? Ty a sama?" objevil se tu Carter a podal mi ruku.
"Nechci být zlá, ale byl to hodně špatný nápad,"stiskla jsem mu ruku.
Usmál se a sklonil se k mému obličeji.
"S semnou se nemáš čeho bát," políbil mi ličko. Zazubila jsem se a pomalu postupovala dál. "Chceš vypadnout?"přitáhl si mě k sobě.
"Ano, ale napíšu Hayesovi, ať nemá strach."
"O to se postarám," kývla jsem na souhlas a on mě chytl za ruku....
Hayes:
Vrátil jsem se zpátky na místo, kde měla čekat Mist, jenže tu nebyla. Nebyla ani v areálu. Snažil jsem se jí dovolat, ale nebrala tefony. Moje nervozita stoupla prudce nahoru. Hned jsem volal Carterovi.
"Zdar."
"Kde je Mist?!" zařval jsem do telefonu a utřel si spocené ruce do kalhot.
"Ona s tebou není?! Já nevím, kde je." Bylo vše, co mi řekl, potom to típl...
Všechny jsem našel a dohromady jsme se pustili do pátrání po Mist, ale marně.
Dojeli jsme na hotel a já hned zamířil za Carterem. Dveře jeho pokoje byly otevřené. Na posteli v pokoji ležel vzkaz: Musel jsem odjet- C.
Ten mrd!

Saviors [N.& H. G.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat