Partea I-Nu te da batuta

43 7 2
                                    

-Chiar credeai ca ma vei invinge? ii zise Amelia lui Kate.

-Poate,cine stie?Nu sunt atat de fiarava !

In acel moment mana lui Kate intrase in cavitatea toracica a Amelei smulgandu-i inima si privind-o cum moare.,,Ea chiar credea ca ma poate invinge?Ce proasta."murmura cu o voce joasa Kate.Mainile ei erau acoperite de sange si era toata murdara din cauza "certei" de mai devreme,s-a urcat in masina si a pornit spre noua ei casa din NY.Ajunsa acolo,a coborat si a intrat in curte pasind apasat pe cararea din piatra,a intrat in casa si a mers sa faca un dus relaxat dupa ziua pe care a avut-o azi.Se gandea ca poate face totusi ceva distractiv deoarece era 17 deabia.A iesit si s-a infasurat intr-un prosop galben dar in loc sa fie patul gol,era in el ,fratele ei,Josh.Cand o vazu,se ridica de pe pat si merse sa o imbratiseze.

-Ce cauti aici?il intreba Kate cu o sparnceana ridicata,pe fata ei se citea curiozitatea si iubirea pentru fratele sau.

-Am venit sa imi vad surioara si sa mai stau pe aici o vreme,zise el cu un zambet pe fata.

Kate deja stia la ce se gandea fratele sau si ii zise:

-Frate,intr-o zi femeile te vor distruge,ii zise ea.

-Surioara,sunt vampir,nimeni nu imi face rau mie.

-Siiguuurrr si eu sunt om,ii zise pe un ton cat se poate de ironic.

Josh chicoti ,se uita in ochii ei,o saruta pe frunte si ii zise:

-Nu iti mai face griji,totul va fi bine.

-Sa speram,murmura incet Kate.Acum,iesi din camera mea sa ma schimb.

-Bine,nu te ambala racule.

Cand aceasta a auzit ce i-a spus fratele sau,i-a aruncat cu o perna in fata inainte de a inchide usa.A mers la dulapior,deschise primul sertar de culoare rosie luandu-si pe ea lenjeria intima de culoare neagra.Apoi,a mers la sifonier si si-a luat pe ea o pereche de jeansi negri,o bluza alba,un sacou negru si o pereche de platforme negre.Parul de culoarea spicelor de grau era lasat pe spate si s-a machiat cu negru pentru a ii scoate in evidenta ochii albastrii ca marea.A coborat jos acolo,dand de fratele sau care se uita la televizor plictisit.

-Fratioare,ce zici,mergem la mall?

-Cum sa nu surioara,eu conduc.

-Cum?Dar...dar...nu mai conteaza.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 11, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Supernaturalul,ascuns printre muritoriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum