Uyandigimda kendimi yıpranmış hissediyordum.
Çökmüş.Yorgun.Hayat enerjim emilmis gibi...
Kalktım ve yüzümü yıkadim.
Başımı kaldırıp aynaya baktım.Gozlerimin altı mosmordu.Umrum bile olmadı.Ben kendimi her halimle seviyordum.Odama geçtim ve Telefonumu elime alıp yatağıma oturdum.Hic bildirim yok.Sasirmadim. Telefonumu şarja takıp,kahvaltıya gittim.Kahvaltiyi severim.
Kahvaltı ederken televizyonu açtım."Cumartesi Sürprizi".
Ne güzel.Magazin.Severim.
Kahvaltimi bitirip masayı topladım.Kendime güzel bir Yeşilçay yaptım.Annem dışarıdan seslendi.
-Kızım kalkda evi supur.Hadi kızım.
Dediğini yaptım.Mutfağı supururken babaannem bağırdı.
-Tezgahı bi topla be kızım.
Derin bir nefes aldım.
-Şu bi bitsin.
Süpürme işini bitirip tezgahı topladım.Biraz oturdum.Şarjima baktım.%51.İyi.
Ardından ablam bağırdı.
-Kız bana bi su getirsene.
Cevap vermeden ciktim. Elimde suyla odasına doğru giderken küçük kardeşim yanıma geldi.
-Abla boyama yapalım mı?
-Bekle.
Ablama suyunu verip küçük kardeşimin yanına gittim. Beraber boyama yaptık.Aksam oldu.Sessizce dizimi izleyip odama geçtim.
Saat 00:15. Birazcık kitap okudum,telefonumla zaman geçirdim.Yattim. Sonra düşündüm.
Çok yoruldum bugün.Yordular beni.Bir iş bitmeden diğerine kosmaktan bıktım.Daraldim.
Sinirlerim bozuldu biraz.
Sanırsın kendi evime beni hizmetçi diye aldılar.Büyük bir mücadele veriyorum aslında ben.
Ben Bir SAVAŞÇIYIM!Kötü düşüncelerden beynim bulandı.Uyudum...