4. Bölüm Yakışıklı

7 1 0
                                    

Sonunda eve gelip evin hizmet ileri bize odamıza gösterdi benim odam ablalarimdan çok güzel bi odaydi odadan çıkıp yagmur ablamin yanına gittim odaya girdiğimde eşyalarını dolaba yerlestiriyordu ablaam nasıl olduğunu sordum ablam muhteşem olduğunu söyledi ve birden gamze ablam odaya pat diye girdi ablamin morali baya bozuktu neden olduğunu sordum ablamin bu hallerine ne dayanamıyorum

" gamze ablamin ağzından "

Buraya geldik mutlu musunuz diye atarlandi ne güzel biz kendi halimizde yaşayan mutlu bir aileydik ne var ki bu kocaman şehirde anlamiyorumki dedi

ve bu arada gamze ablam hiç ama hiç asik olmamıştı ve gamze ablam odamdan dışarı çıkıp tam merdivenlerden aşağı indi bende arkasından indim ve annemle karlisatik gamze abla anneme anne ne zaman gideceğimizi sordu ve annem yutkunarak kızım biz bir süre burda kalacağız kelimesine duyduğu an deliye döndü anne nasıl böyle bişey olur dedi ve ben annemin yanından gamze ablami dışarı villanın kocaman bahçesine çıkardım ablama sinirlenince temiz hava iyi geliyordu ve iyi de gelmişti ve bahçede çok ama çok yakışıklı olduğunu düşündüğüm bir abi vardı ve gamze ablama baktı bakış öyle bi bakış değildi yani çok güzel bakıyordu gamze ablama ama ablam bu bakışa karşılık vermeyip çocuğun yanına giderek bu sorun mu var dedi çocuk da hayır ne sorunu dedi o zaman niye dik dik bize bakıyorsun dedi çocuk hiçbirşey demeden kocaman villaya girmek yerine o villanın altında bir ev vardı yani ev de değildi bi kişilik odaydi galiba ama her neyse çocuk bu arada odadan çıkıp dışarı çıkarken bize adımızı sordu bende hemen dayanamayip söyledim benim adım damla buda benim ablam gamze dedi biraz atarlidir dedim çocuk gülerek cevap verdi benim adımda arda dedi ve güzel bir sportif olan üstü açık arabasına binip gitti ablama sordum abla sakinlestinmi dedim anlamda evet dedi ve annem bizi evin kapısında çağırdı bizde gittik. Hadi benim güzel kizlarim yemek zamanı dedi ve bizi kocaman salona çağırdı ve yagmur ablamda çoktan masaya geçmişti zaten herkez yemek teyid yani herkez dediğim sedat abi onun oğlu annem ablalarim ve bir yabancı kişiler daha vardı hemen sedat abi bizi tanıştırdı biri sedat abi nin kiz kardeşi biri de kiz kardeşinin kocası vardı birde birde ablası vardı her neyse iyi birilerine benziyordu ve ogulunun adı volkan kiz kardeşinin adı nilgün ablasin adi da mi neydi ve biz güzel bi yemek yedikten sonra biz tam odamıza çıkarken volkan abi yanımızdan yavaşça geçerek benim olduğum yerde size huzur yok dedi ve gitti..

Bu bölüm diğer bölümlerden daha uzun oldu galiba amaann her neyse lütfen beğeni ve yorum bekliyorum sizleri çok seviyorum. ♡♡

3 kız kardeşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin