#What have i done?,,

231 26 2
                                    

24.December.

Pre niektorých dátum pokoja a lásky. No u niektorých tento deň nebol kúzelný.

Prechádzal som sa zasneženými uličkami, osvetlených len pouličnými lampami. Vonku bolo možno -15 stupňov a ja som sa tu túlal len v krátkom tričku a teplákoch. Mrzol som, no to bolo nič oproti tomu, že som sa pohádal zo svojím snúbencom. Priznal som mu totiž moju neveru. Nechcel som ho podviesť! Vážne nie, ale opili ma... Nikdy by som mu nechcel ublížiť. Milujem ho najviac na svete a táto jedna chyba skazila celý náš vzťah. Vyhodil ma vonku, ako prašivého psa. Nemám mu to za zlé. Mal na to právo, no mohol ma aspoň vypočuť. Povzdychol som si a sadol si na najbližšiu lavičku. Pritiahol som si nohy k brade a obmotal ruky okolo nich. Po tele som mal samé zimomriavky. Studený vietor mi fúkal do tváre a moje líca začali naberať červeň. Oprel som si čelo o kolená a snažil sa nejako zohriať.

Práve teraz si pripadám, ako keby som bol znovu ten 18 ročný chalan, čo prepadol drogám. Rodičia ho vyhodili z domu a on sa živil ulicou. Nemal som toho vtedy moc na výber. Rodičia ma zavrhli a môj priateľ podrazil. Kamaráti sa na mňa vykašlali a ja som ostal na ulici. Sám, opustený, dobytý a dotrhaný. Premýšľal som o samovražde. Nebol som od toho ďaleko. A vtedy sa tam objavil ON. Môj anjel strážny. Brunet zo sivo-modrými kukadlami a dokonalým úsmevom. Bol som mu vďačný, že mi pomohol a stále som. Bez neho by som bol už mŕtvy.

Cítil som, ako mi drkotajú zuby. Celý som sa triasol od zimy. Nemohol som uveriť tomu že mrznem na tejto lavičke a môj snúbenec ma ani nehľadá. Možno som ho už navždy stratil... Možno ma už ani nemiluje a zajtra bude mať za mňa náhradu. Trhalo mi to srdce. Chcel som byť teraz s ním. V teple nášho domu, objímať sa na koberci pri teplom krbe a bozkávať pod imelom. Bol to tak nádherný večer, no nedokázal som mu už klamať do očí. Povzdychol som si a zdvihol hlavu. Porozhliadol som sa po okolí. Všade bol samí sneh a silný vietor ho rozfúkaval. Nemohol som poriadne nič vidieť. Prestal som cítiť končeky prstov na rukach aj na nohách. Oči som ledva držal otvorené. Mrzol som. Každú chvíľu som čakal že sa objaví môj anjel a zachráni ma. No nechodil... Cítil som, ako moje telo slabne. Pred očami mi prebiehali tie najkrajšie chvíľe s ním. „Prepáč mi to Louis..." šepol som a moje oči sa pomaly zatvorili.

*Pohľad 3 osoby*

Mladý brunet bol naštvaný na svojho snúbenca že ho podviedol. Nechápal, ako mu to potom všetkom mohol spraviť . Keďže sa nevedel ukludniť, tak sa rozhodol, že bude lepšie sa na to vyspať. Ráno sa zobudil do krásneho slnečného rána. Hneď, ako sa prebral zašiel do kuchyne, kde si spravil kávu. Bol to už jeho ranný zvyk. S kávou v ruke sa vybral do obývačky a zapol si ranné HotNews

„Dobre ráno! Víta vás Conor Brown pri našich ranných HotNews! Dneska ráno sa nám podarilo nájsť mladého muža vo veku asi 22rokov na lavičke v Central Parku. Podľa všetkých informácii, musel umrznúť na kosť, vďaka včerajšiemu nepriaznivému vetru a sneženiu. Rodičov mladíka sa nám podarilo skontaktovať, ale nechceli sa nám k tomu vyjadriť. Podľa ďalších informácii-„ brunet vypol telku a snažil sa pre dýchať informácie, ktore sa mu práve dostali. Neveril tomu alebo skôr tomu veriť nechcel. Pocítil slzy vo svojich očiach a hlavu vložil do rúk.

„Čo som to spravil?"


What Have I Done{Zouis}Where stories live. Discover now