1 . BÖLÜM

15 1 0
                                    

Elimdeki fotoğrafları incelerken gözüme çarpan birsey vardı "Sol yanagimda ki mikrobun gözü kapalı çıkmış siiiil." " Saçmalama Elif bu sildiğimiz 5. fotoğraf" omzuma atılan el Hande'nin sözünü kesti "Ne var ha ne var ne, bizim şu an bu baloya yetişmemizi engelleyecek ne Var hergün makyaj yapmıyor musunuz ki sanki, sonra çekilin hergün makyajlı fondoten yüzleriniz var değil miii " İkimiz de aynı anda " Hayır! " deyince Tolga bi irkildi " Tamam o zaman güzel kızlarsınız tamam sustummmm " masum bakışlar atarak yerine geçti hande ve Tolga arkada ben önde babam yan tarafımızda bizi okulumuzun Balosuna götürüyordu. " Sonunda geldik hadi bakalım iyi şanslar " dedi babam aynı anda indik ve karşımızda duran büyük süslerle müko olan okulumuza bakıyorduk tolga ikimizin koluna girdi ve evet yavaşça ve havalı bi şekilde yürüyoruz çok iyi gidiyoruz hande ustune toz pembe kabarık kısa bi elbise giymişti ayağına da platform mavi ayakkabılar yani ben sevmedim öyle ters renkleri " Ne alaka şimdi mavi ve pembe? " diye sorduğumda " Kapa ceneni moda yoksunu erkek fatma! " deyip beni susuturmustu o yüzden ağzımi açmadım saçları yukardan sıkı bi at kuyruğuydu tolga mavi bi gömlek ve krem rengi pantolon giymişti ben ise siyah sadece kalın askı tarafları ve tüm kenarları beyaz olan kısa bi Tulum giymiştim ayağım da bantları çapraz olarak gelen siyah topuklu ayakkabılar vardı saçlarım da Kıvırcıkti önüme gelen saçlarımı arkadan tel tokayla tutturmustum yüzüme makyajımi hande yaptığı için kapatıcı, göz kalemi, eyeliner, allık, Ruj ve parlatici tarzı şeylerden vardı tam bunları aklımda yazarken ayağım takıldı ve yere dustum bravo elif bravo rezil oldun tolga ve hande beni kaldırmayıp yollarına devam ettiler biz bunu tanımıyoruz edasıyla hızla yerden kalkarken bi tane çocuğa çarptım ve limonatasi ikimizin üstüne döküldü ( tam bir pembe dizi aşkı ) kafamı kaldırıp baktığımda bu kişinin kuzenim can olduğunu fark ettim gayet sık olmuştu ama ben mahvetmistim ben ben ben ( aşk sananlar pliz vote ) koluna yapisip tuvalete sürükledim gelince onun üstünü temizlerken söylenmesi fln ohooo 15 dakikadır annem gibi konuşuyordu sonunda sinirden Yüzümdeki bütün makyajı temizledim ve sadece yanımda olan çantanın içinden Telefonumu çıkartıp saate baktım tören başlayacak koş dediğim anda gülmeye başladı "bu halde oraya asla gitmem seni de göndermem gerizekalı önce şu üstünde ki siyah olduğu halde mahvolan elbise mi ne onu düzelt CAN ÖZDEMİR'İN kuzenisin kızım sen" " Ya salak görmüyor musun geçmiyor işte " Ya kızım kıyafet fkn buluruz karşı da kocaman AVM var kör müsün? " ayagim da ki ayakkabılarımı çıkarttın koşmaya başladığımız da birden hickirmaya başladım bu heyecan bana fazlaydı AVM ye girdiğimizde ilk mağazaya çektim onu öf işte buldum siyah bi Tulum lalallalalal işte tam da bu hem de ucuz hemen alıp çıktık ona da bu sefer şu yeşili bi gömlek aldık partiye tekrar havalı bi şekilde giriş yapmaya çalıştım bu sefer başarılı olmuştum kendimize bi yer bulup oturduk sıkıcı konuşmalar kep atma fln bitti annem ve babam yüzünden dışarı çıkamıyorum hande yi öptüm tolga ya da el salladiktan sonra gelen babamı daha fazla bekletmeden arabaya bindim arabada dışarı çıkmamam ıcın biraz tartıştık evet ama sonunda Susup biran önce uyumayi dileyerek eve gelmemizi bekledim annem börülce ayıklama işlemi gerçekleştiriyordu bi su alip odama çıktım Telefonum fazla otuyordu elime alıp neler olduğuna baktım evet ya bugün dumanın konserini kacirmistim üstümü tamamen siyah şeyler giydikten sonra konser için gizlice evden kaçtım Bravo bana bravo oraya vardığımda alttan üstten aralardan sıyrılıp hande yi buldum birden sırtına atladım ve bağırarak şarkıya eşlik etmeye başladık...

İNATÇI AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin