1. Bölüm
Masadaki ekmekten küçük bir lokma koparıp ağzıma attım.Annem ve babamın arasında anlamsızca bir bakışma dönüyordu.Nasıl olsa açıklarlar diye karışmak istemeden yemeğime devam ettim.Kendimi yemeğime kaptırmış yiyorken babam boğazını temizledi.Bakışlarımı ona çevirdiğimde konuşacağımızı anladığım için çatalı tabağıma koydum ve masaya ellerimi yasladım.
"Artık okula gitmeni istiyoruz" diye bir çırpıda söyleyiverdi babam.Engelli olduğum için okula gitmek istemiyordum.Daha doğrusu engellilerin gittiği okula.Çünkü ben duyduklarımı anlayabiliyordum,sadece konuşamıyorum.
Evet manasında salladım kafamı.İçindeki rahatlama gözlerinden belli oldu bu sefer.Ben okula gidiyordum!
***
Yeni alındığı belli olan formamı biraz daha çekiştirdim.Üstüme kısa kollu bluz altımada eteği giymiştim.Okulun formaları güzeldi.Bordo,siyah,maviden oluşuyordu.Siyahın ve bordonun uyumu bariz olsada mavide arada sırıtmıyordu.Aynadaki yansımamı süzdüm.Güzel bir kızdım.Hatta kusursuz denebilecek bir güzelliğim vardı.Gamzelerim,maviye kaçan gözlerimle istediği her erkeği kapabilecek bir gülüşüm vardı.Annemle babam sen uzun zamandır beklenen bir kızsın derlerdi.Ve anlamını tabiki biliyordum.Hey! ben sadece engelliyim,salak değil.
Yavaşça sokak kapısını açtım.Yolunu uzun süredir bildiğim okula doğru yürümeye başladım.Kapısı uzun,siyah demirlerden oluşan okula göz gezdirdim.Güzel bir okuldu.En azından benim için.
Ders zilinin çaldığını duymamla adımlarımı sıklaştırdım.Sınıfa geldiğimde kapıyı çalmadan içeri daldım.Dalmaz olaydım! Öğretmenin kesici bakışları beni bulmuştu.
"Kapıyı çalmayı bilmiyormusunuz küçük hanım?"
Kafamı olumsuz manada salladım.Gözleri irileşti.Evet mükemmel şimdide onla dalga geçtiğimi sanmıştı."Küçük hanım konuşurmusunuz?" Kafamı yine salladım.Tam bir soru daha soracakken kapının çalınmasıyla sorusu askıda kaldı.Gelen bildiğim kadarıyla okulun sahibi,yani babamdı.
"Merhaba çocuklar ve öğretmenim.Beni birçoğunuz tanır.Bu benim kızım Hande.Ve engelli.Dediklerinizi anlayabilir fakat sizinle konuşamaz.Onun üstüne gitmenizi istemem" Babamın kötü bakışları öğretmeni bulduğunda kafasını olumlu anlamda salladı ve adete şakıdı.
"A-aa ayıp ediyorsunuz yapar mıyız öyle şey?"
Babam memnuniyetle gülümserken benim yüzümdede anlamlı bir sırıtış vardı.Bölüm Sonu.
Öncelikle yine merhaba! İlk bölüm kısa oldu fakat yavaş yavaş bölümler uzayacaktır,ilk bölümü düzenledim.Yavaş yavaş hem uzun hem maceralı bölümlerimiz devam edicek.
Kocaman öptüüüm :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH MELEK
FantasyBir asır sonra gelen mucize,melek. Beyaz,saf bir melek. Ve sonra bir dönüm noktası. "Engeller" Artık o; O barışı değil,yıkımı getiren siyah bir melek. *Tüm hakları saklıdır ve yazara aittir.*