YAY-22 Kasım-21 Aralık

23 1 0
                                    

Yay Burcu Genel Özellikleri

Yay, hayatı kimsenin sevmediği kadar sever ve gayretle ona kendi damgasını vurmaya çalışır. Orta karar başarılar ve geleneksel düşünüş ona göre dehşet vericidir. Onun ihtiyacı , iyi bir yaşam ve yeni düşüncelerdir. Yay insanları iyimser, canlı, atılgan, zeki ve rollerinden çok emindirler. Cesaretlerini kanıtlayabilecekleri her fırsatı değerlendirirler ve kendilerine yararlı olacaklarını düşündükleri insanlarla ilişki kurarlar.

Güzel talih, iyi karakter ve olumlu arzular yayın mizacının yüksek değerleridir. Bazılarının görüşüne göre de, yanan bir meşalenin en kızgın yeri tipik bir yay tanımıdır. Serüven meyili, bağımsızlık düşkünlüğü, önderlik yeteneği, sokulganlık ve güleryüz, aktif olması yay burcunun seçkin nitelikleridir. Hayranlık coşkusu ve iyimserlik ise anahtar gösterileridir.Yay karakteri düşüncelidir, amaçları vardır ve bunları bir moral dengesine oturtmuştur. Sonundaki hedefe ulaşmak için detaylar arasında ilerler ve yarar sağlar.

Güneş yay burcunda kişiye verdiği özellik konforlu, düzeyi yüksek bir yaşamı benimsemesi olur. Güzel ve çekici olan herşeyi ister. Duygulu bir yapısı vardır ve sanata düşkündür. Nasıl yaşanması ve yaşatılması gerektiğini bilir. Nazik ve verici bir yaradılışı olduğundan çevresi tarafından sömürülebilir. Fakat kendisi böyle bir çıkar sağlamayı bilmez. Erken evlenme görülür ama bu her zaman şanslı gitmez. Eş seçmekte pek titiz davranmaz. Eşlerine karşı duygusal bir yakınlık beslerler. Cinsel isteklerinde de duygusal davranırlar. Ölüm ve ölümden sonrası gibi gizli konular onlara çekici gelir. Onlar için yaşam eğlenceli bir olgudur. Para kazanmada pratik bir zekaları vardır ve kısa yoldan köşeyi dönmek onlara çekici gelir. Kumar ve şans oyunları da onlar için eğlence hayatı gibi zevk veren olaylardır. Fiili olarak spor yapmaktan hoşlanırlar.


BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin