MERHABA ARKADAŞLAR İLK KİTABIM OLDUĞU İÇİN BAYAĞI HEYCANLIYIM .İLK KİTABIM OLDUĞU İÇİN BAYA ACEMİYİM KUSURUMA BAKMAYIN BEĞENMEDİĞİNİZ YERLERİ YORUM'A YAZARSANIZ DÜZELTMEYE ÇALIŞACAĞIM .BÜTÜN OKUYANLARIMI ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
VOTELER SENİZ ÇOK MUTLU OLURUM .
SİZLERİ SEVİYORUM. KAREKTELERİN İSMİLER İNİ DAHA KARAR VEREMEDİM BİLDİĞİNİZ İSİMLER VARSA MUTLAKA YAZMAYI UNUTMAYIN
VE BU OLAY GERÇEK TİR HERŞEY YAŞANMIŞTIIR.
BİR ARKADAŞIM BUNU YAZMAMI ŞOYLEDİ BEN KABUL EDP YAMAYA BAŞLADIM EĞER BEĞENİLMESSE BİR DAHA YAZMIYACAĞIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ AMA AZ OKUYAB VEYA AZ VOTE VS. GİBİ ŞEYLER OLURSA MALESEF YAZAMIYCAĞIM.
^^^^^^^^^^^^
###########
+++++++++++++
%%%%%%%%
&&&&&&
///////
(((
))))
====
?????
!!!!
'''
VE BAŞIYORRRRRRR.
''ANNE'' diye seslendim,yoksa işe geç kalacaktı.
Elimdeki telefonum ile yataktan zıpladım.Annem ile babamın odasına daldığımda içeride kimse yoktu. saate baktım saat 12:50 geçiyordun ne çok uyumuşum diye geçirdim içimden.normalde okul zamanı olsa hemen kalkardım alarma gerek kalmazdı.Odamdaki lavoboya girdim...
Bir kaç işimi hallettikten sora dişlerimi fırçalamaya başladım . Ağzımdaki köpükleri tükürüp ağzımı çalkaladım. Hani filmlerde arğızlarına su almadan banyodan çıkıyorlarla hayatta rahat edemem illa 5-6 defa ağzımı çarkala mam lazım banyodan çıkıp odama geçtim dolabımı açtım hava soğuktu ustüme yeşil uzun bir bluz aldım ve altıma gri tonlarda bir tayt geçirdim.
Kahvaltımı yapmak için mutfağa geçtiğimde ohaaa ya bune ne yapmışlar burda bokx mu diye içimden geçirdim gerçek çok dağınıktı
''bune ya of şimdi işin gücün yok topla burayı.'' aslında yok ama olsun.
okadar dalmışım ki mutfağı toparlarken kapı çalınca birden yerimden sıçradım. kapıyı açtığımda karşımda karşı komşumuz meymeletsiz kadın geçen tuz istedim bi kese verdim insan bira doldurur abi ya iki çaylaşığı koyup verdiya.
''GÜNAYDIN!!! naber canım'' dedi bağırarrak ilk önce biraz afalladım ama sonra toparlama ya çalıştım gülümseyerek
''sızede gınaydın '' dedim bi an içeri daldı tabiki odama doğru gitti kapıyı kapatıp peşinden gitti
''canım ya ben şimdi doğurdumya hiçbir kiyafetim bana olmuya ban birkaç şey veririmisin ben yarın arkadaşlarım ie yemeğe gidicemde'' dediğinde hala dolabımı karıştırıyodu. En sevdiğim hatta daha hiç giymediğim bir bluzum vardı gri salaş makinedeydi onu istedi.
'' seda abla ben onu makineya attım çok pis kokuyodu'' dediğimde beklen medik birşekişlde
'' acım sen ver ben elimle çitilerim''dedi. HAYIRRRRRRR güzelim buluz mafolacaktı ama vermek zorundaydım sonra bir bluz için beynimi yer di . Pis çamırlar sepetini açıp bakmaya başladım aslında biraz yalan söyleye bilirdim dimi yani
'' aaaa abla burda da yok herhalde annem almış işe gitmeden önce giymiş'' dediğimde kurtuldum sandım ama malesef öyle bişiy olmadı.
''hım öylemicanım neyse ben gidiyim'' dedi ve tam kapıya gidiyodu bi an durdu
''dur bide ben bakıyım sepete dedi ve sepeti karıştırmaya başladı fazlada dolu değildi za ten ama malesef bulmuştu.
''hah bulşdum kuzum ben bunu elle çıtılerim '' dedi ve kapıya yönelip çıktı.Neyse deuip mutfağa geri döndüm ama hala o buluzdaydı kafam birde daha etiketi vardı üstünde ya of.....
##########
Mutfağı hallettikten sonra kahvaltımı yapıp evden çıktım.
MERHABA ARKADAŞLAR İLK KİTABIM OLDUĞU İÇİN BAYAĞI HEYCANLIYIM KİTABIN BAŞINDA DEDİĞİMGİBİ İLK KİTABIM OLDUĞU İÇİN BAYA ACEMİYİM KUSURUMA BAKMAYIN BEĞENMEDİĞİNİZ YERLERİ YORUM'A YAZARSANIZ DÜZELTMEYE ÇALIŞACAĞIM .
BİRDE İLK BÖLÜM OLDUĞU İÇİN KISA YAPMAYI TERCİH ETTİM UMARIM BEĞENİRSİNİZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMGELEM
ChickLitHayalleriniz gerçek olsa ne yapardınız ? İşte bizde tamda bundan bahsediyorduk. BİZİM HAYALLERİMİZDEN... Daha 14 yaşındaydık.Her çocuk gibi bizimde beynimiz saçma sapan hayallerle,kendimizce hayalet sevgililerimiz...