1. bölüm

34 1 0
                                    

                Iyi okumalar...
" Kainaaaaattt kalk artık eşek sıpası ilk günden yeni okuluna geç kalacaksın"
Allahım yarabim sanki beni başka okula kayıt ettirirken bana sordunuz. Ben okulumdan gayet memnundum. Bu okul iyi değil bu okul iyi değil derken okulumu değiştirdiler. Neymiş efendim yeni okul hep bilinir ve istanbulda en iyi insanların çocuklarının gittiği bi okulmuş. Ailemin bu sosyetiklik sevdası beni öldürecek.
"Kainaat kalksana annecim bak ben gidiyorum seni de bırakayım okuluna hadi bekletme"
"Tamam anne tamam geliyorum"
Uyuşak uyuşak kalktım ve giyinmeye başladım. Okulumuzun forması olmadığı için serbest giyiniyorduk. Eh tabi bu kadar sosyete çocuğu forma giyecek değil her halde.
Dolabımın önüne geldim ve içinden siyah kot mini şortumla beyaz tek omuz salaş t-shirt'ümü aldım.
Banyoya gittim elimi yüzümü yıkadıktan sonra dişlerimi fırçaladım ve odama geri döndüm.
Ayırdıklarımı giydikten sonra aynanın karşısına geçtim ve rimel, eyeliner surdükten sonra çilekli parlatıcımıda sürdüm. Ayakkabı dolabımdan beyaz converslerimi aldım ve onları da giydim.
Aşağıya indiğimde annem çoktan hazırlanmış ve ayaklanmış. Beni gorunce hemen kapıya. Yöneldi ve
"Kaç saatte hazırlanacaksın kızım agaç oldum kök saldım buraya" diye diye fırça attı.
Bende annemi takmadan arabaya doğru gittim ikimizde arabaya binince annem arabayı çalıştırdı ve benim yeni okuluma doğru sürmeye başladı.

On yirmi dakika annemle hiç konuşmadık. Araba durunca okula geldiğimizi anladım.
Annem " dikkat et kızım akşam almaya gelirim alışıncaya kadar biz babanla getirip götürürüz seni. Hadi iyi dersler" dedi. Bende
" tamam annecim hadi by by" dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum.
Arabadan indim ve okula dışarıdan bir baktım. Aneyy bu ne le böyle. Okul mu burası?
Resmen lüx bir otel gibi. Vay anam okul böyleyse ben kimseyle arkadaş olamam burda herkes havalıdır be. Ben zengin olmama rağmen hiç de havalı kendini beğenen biri değilimdir.
"Merhaba. Yenisin galiba? " arkamdan gelen sesle irkildim ve daha da mal gibi görünmek istemediğim için hemen arkamı döndüm. Anam bu ne laann taş, kaya, meteor. Bu okulda hep böyle meteorlar olsa bari la.
" a şeey evet yeniyim" dedim. Çocuk elini uzattı ve
"Ben kaya memnun oldum " dedi. Ben de elini sıkarak
" ben de kainat. Ben de memnun oldum " dedim ve gülümsedim. O da gülümsememe eşlik etti. Allahım sana geliyorum gamzesi var hem de belediye çukuru gibi.
" ismin güzel miş" dedi bende
"Teşekkür ederim" dedim. Kaya
" istersen okulu gezdirebilirim? "
"Iyi olur ama önce müdürün odasını gösterirsen mutlu olurum. " dedim. Kaya da
" tabiki hadi bakalım " dedi. Ve yürümeye başladık.
Merdivenlerden çıktık ve sağa döndük koridorun sonundaki kapının önüne gelince Kaya
" ben bekliyorum seni hadi gir" dedi bende başıma onu onayladıktan sonra kapıyı tıklayın ve içeriden onaylayıcı ses gelince girdim.
Okul müdürü olacak kişi öyle her korkulu rüya kel kısa boylu gözlüklü falan gibi değildi. Aksine uzun boylu, sarışın tatlı birisiydi tabi genç de birisi. Tatlı yumuşak sesiyle
" sen kainat olmalısın yeni öğrenci" dedi ben
" evet benim "
" pekala sınıfın 12/c üçüncü katta istersen bulmanda yardımcı olabilirim " dedi ben
" yok teşşekür ederim kapının önünde arkadaş bekliyo beraber buluruz bana yardımcı olacak" dedim. Müdür
" tamam o zamn. Bu arada ben okul müdürü Kaan taşer " dedi. Ben
" bende kainat özer memnun oldum. " müdür de gülümsedi ve ben arkamı döndüm kapıyı açtım ve dışarı çıktım.
Kaya'nın yanında iki kişi daha vardı ikiside erkek. Hemde çok tatlı söylememe gerek yok sanırım çünkü burda herkes çok tatlı. Kaya'nın yanına doğru gitmeye başladım. Yanındaki sarışın uzun olan beni görünce Kayaya beni gösterdi. Bense çoktan yanlarına gelmiştim. Kaya
" neyse bunları sonra konuşuruz. Sizi yeni arkadaşımızla tanıştırayım."
Beni gösterdi ve
" bu kainat yeni öğrenci " dedi ve uzun sarışını göstererek
" bu toprak gurubumuzun neşesi ve bu da deniz gurubumuzun umursamazı" dedi. Toprak kayayı göstererek
" Buda gurubun coolu, aksisi ve en kötüsü " dedi tabi ben de kayaya bunları söylediği için gülümsedim. Sonra Deniz
" sınıfını öğrendinmi neresi ??
" evet öğrendim 12/c miş şey ben sınıfa çıkayım artık zaten anca bulurum zil de çaldı siz sınıfınıza gidin artık. Bu arada Kaya sanada çok teşşekürler sen olmasan anca şimdi bulurdum burayı"
Kaya
" önemli değil de istersen biz de gelelim seninle "
" yok teşşekür ederim herşey için hadi ben gittim görüşürüz " dedim ve üçüncü kata çıkmaya başladım. Demekki Kaya ve arkadaşlarının sınıfı farklı ya ne güzel gelmeden arkadaşım olmuştu keşke aynı sınıfta olsaydık ne güzel birileriyle tanışana kadar onlarla takılırdım. Neyse artık.
Üçüncü kata gelince sınıf şubelerine baka baka 12/c yi buldum. Kapısı kapalıydı. Kapının önüne gelince derin bi iç çektim inşallah hayırlı olur ve daha iyi arkadaşlıklar yapabilirim. Kapıyı açtım ve içeri bir adım attım. Sonra kafamı kaldırıp sınıfa baktım ve ne göriyim bana bakıp sırıtın bir çift surat.
" geç kaldın kainat daha erken bekliyordum nerde kaldın yaa çok beklettin " allahım bunun burda ne işi var yaa !!!!

Merhaba arkadaşlar yeni hikayemle karşınızdayım.
Oy ve kitap hakkındaki düşüncelerinizi belirtin lütfen.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞIKLAR ÇETESIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin