( mutimedya Miray)
İstanbulda ki ilk
sabahımdı.Göxlerimi açtığımda ablam mutfakta yemek hazırlıyodu.Antalya gibi sıkıcı bir yerden kurtulup İstanbul a ablamla beraber taşınmıştık.Ben liseye kaldığım yerden burada devam edecektim.Ama öncesinde Antalya da iken internette tanıştığım Aslı ile buluşucaktım.Biz internette kanka olmuştuk.Ben onu çok seviyodum.Düşüncelerimden ablamın seslenmesiyle sıyrıldım.Sonra yataktan kalkıp, elimi ,yüzümü yıkadım. Kahvaltı bittikten sonra ,banyoya girip sıcak bir duş aldım.Sonrada mor üzerinde sensondyne yazan diş fırçamı alıp dişlerimi fırçaladım.Odama gidip üzerime beyaz bir tişört,altımada siyah bir tayt giyindim.Modadan anlardım ama daha çok bu iki rengi tercihederdim çünkü kudursuz ikidi çok yakışırdı. Üstümü giyindikten sonra kurutma makinasını alıp kumral belime kadar uzanan saçlarımı kurutmaya naşladım. Kurutma işlemi bittikten sonra bilgisayar odasının yolunu tuttum. Hemen ablamın facebook undan çıkıp kendi facebook uma girdim. Aslı benim açık olduğumu görmüş olmalı ki hemen mesaj geldi."Bebekteki çiçek cafede yarım saat sonra buluşalım mı" yazmıştı zaten bebek te oturuyofuk bulmam pek zor olmazdı herhalde. Hemen cevap yazdım"Tamam"Saat e baktığımda 01.30 du hemen odama gidip mor dolabımın kapağını açtım.Üzerime çiçekli düz ,dizimin bir karış üstünde elbisemi giyindim.Saçlarımı salık bırakıo ablamın yanına koşturdum .Yazılanları okumuş olmalı ki konuşmadan"tamam" dedi. " Ayy canım ablam benim " deyio yanağına bir öpücük kondurdum .Sonrada koştura koştura binadan çıktım .Ama salak gibi asansörü kullanmadım tam bir salağım.Cafe yi bulduğumda kendimi tebrik ettim .Cafeye girdiğimde bir kız bana seslendi.Arkamı döndüğümde turuncu-kırmızı saçlı oldukça güzel olan Aslı yı gördüm.Konuşurken birden Aslı" Bizim okul her yıl bursluluk sınavı veriyo madem çok çalışkansı sende katılsana" dedi aslında iyi fikir . Aslı yla buluştuktan sonra ablama bu konuyu anlattım ama sözümü bitirmeden kahka atmaya başladı."Sen mi kazancaksın sen Miray Ay vay be" dedi .Tamam pek ders çalışmam ama zekiydim homurdunarak odama gittim.O sınava katılcaktım ve kazanıcam kazanıcam...
"Arkadaşlar okuduğunuz için teşekkür ederim umarım beğenirsiniz..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNLERDEN SEN
Romance1. bölüm :İstanbul İstanbul daki ilk sabahımdı.Gözlerimi açtığımda ablam mutfakta bir şeyler hazırlıyordu.Antalya gibi sıkıcı bir yerden kurtulup İstanbula ablamla beraber taşınmıştık. ablam ünüversteyi buradan kazanmış,bende lise 3 ü burada devam...