Öykü ! ismimden tek anlamda nefret ediyorum . Gerçekten bu ismi kim severki . Annemden de nefret ediyorum . NEDEN mi? Çok ilgili (!) hemde çok (!) ama ne zaman Okulda ,arkadaşinda, is yerinde vs... Eve gelince ceylan görmüş aç aslan gibi. Öykü dedigimi yaptın mı ,öykü ders çalış , odanı topla yemek hazırla onu yap şunu dök bunu at ... Yeter artık bir susmuyor. off anne nerdesin yhaa ! Artık dayanamıyorum Lütfen gell ! Bu arada siz o kadını gercek annem mi sandınız HAYIR tabiki de o benim cici annem .Gerçek annem bırakmış beni babam olucak adama ve terket miş bizi. Babamda Selin adın da bir sürtükle evlendi. Ve malesef ona anne demek zorundayım. yoksa beni karanlık bir odaya kilitliyor. ve ben bayılıyorum çünkü karanlıkğa karşı fobim var . veee en onemlisi krize girmeme rağmen beni orda tutuyolar hemde 24 saat . uyandığımd ise yatagimda pis kıyafetlerle oluyorum. 17 yaşındayım Lise son sınıfa gidiyorum. mavi gözlü siyah ve kahverengi karışımı saçlara sahibim. 1.70 boylarındayım . en sevdigim yerim elmacık kemiklerim ve dolgun , rengi kırmızıya çalan dudaklarım . Gözlerim boncuk gibi kocaman ve çok tatlı duruyor. ortalama bir kızım işte . ve bu özelliklerin arasına zengin bir babayı da katmak lazım .
* Selam arkadaşlar bu benim ilk hikayem bölüm kısa ama telefondan anca bu kadar oluyor. bnim için oy ve yorum önemli değil. çünkü oy ve yorum isteyerek evinde interneti olmayıpta sadece kütüphanesine kitap eklemek için internet kullanan okuyucularımı zora sokmak istemiyorum. ama vote ve yorum fena olmaz yani... neyse bölümleri uzun yazmaya calisacagim. bizim evdede uzun bir süre internet olmayacak anca internet pakedinden paylasirim okullar baslayinca da aksaklıklar olabilir. ama her hafta mutlaka en az bir bolum atıcam. daha fazlada atabilirim. Ve yazım yanlısları olabilir. iyi okumalar :)
Öpüldünüzz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ömür Törpüm Olur musun :)
Teen FictionGercekten bu mu dur aşık olmak . severek terk etmek mi ? yada seviyorum diyerek kandırmak mı? Ama masallarda öyle degil. her masal mutlu biter ve çoğu masalda beyaz atlı bir prens vardır.Ya öykünün masalı ...