Předem se omlouvám za chyby na obrázku naslednici.☺ postavy budu popisovat z levá tak že začínám stou dívkou s těmi modrými vlasy.
Evie-Je dcera zle kralovni kdyby někdo nevěděl ta baba ze snehurky^^má tmavě modré vlasy a modrou kozenou bundu s velmi dlouhimy rukavy .Evie chce být krásná jako její matka už od mala jí učily že si musí najít krásného a bohatého prince a proto hraje že je strašně blba ale nenechte se splést.
Mal-dcera Zloby ano zloby ne ta zloba jak ji všichni známe s filmu je to ta zloba z šikovné Růženky znáte to Kolovratek spíš na 100 let bla bla bla Mal je fakt záludna a zla i její vzhled ji k dobru moc nepomáhá má fialove vlasy fialovou koženou bundu s koženými rukavicemi. Jeji matka ji říká jak má být zla a že se musí dostat na úroveň jako ona ale co když mal taková být nechce.
Carlos-syn Cruely de'vil ta milá dáma co chtěla s malých štěňat dalmatinů udělat kožich Carlos je takovi nemehlo a padavka a do třetice se bojí psů což mu moc nepomáhá když je syn Cruely má blonďaté až bílé vlasy a u kořínků tmavé hnědé červeno bílou koženou bundu s červenými kožené rukavicemi. Matka ho bere spíš jako psa než své dítě a říká že psy jsou zlý a špatní a tím spusobuje že se Crlos psu ještě více boji ale co kdyz Carlos svůj strach ze psů překoná a postaví se své zle a šílené matce.
Jay-syn Jafara z Aladina ten zlý čaroděj co se zamiloval do Mladé Jasminy Jay je velmi zly a výbušné povahy Jay ma dlouhé hnědé rozpuštěné vlasy a na ních má čepici nosí kožené tílko v žluté a hnědé barvě otec po Jayovi chce aby kradl a byl škodolibi ale Jay takovi být nechce. Pani 310 slov ^^ tohle je zatím jen seznámení ale myslím že hodně z vás Nasledniki neboli Descendants znají podle mého názoru se disney s tímto filmem překonal a budu moc ráda když mi napíšete jestli mám pokračovat protože s toho chci udělat příběh ^^ Leila♡
ČTEŠ
Nasledníci 2
Randompotomci zloby,zle kralovni,cruely devil a jafara mají možnost vycestovat z ostrova ztracených a studovat s dospívajícími potomky popelka, šikovné Růženky,dobre vily a dalších pozitivních postav. z toho vzejde hodně lásky ale i nenávisti nasledniky...