"Möhteşem Anna"

185 12 6
                                    

2 bölüm

Heyatda en çox qorxduğum şey, tek qalmaq qorxusudur... Tek qalmaq yani anamdan, qardaşımdan ve bacımdan ayrı qalmaq. Men hele de geceler anama sarılıb yatan qızlardanam. Öz ayrı otağım olsa da geceler qaçıb anamın isti qoynuna girirem. Anacan men qorxdum deye...

Anamı bir başqa sevirdim men. Neçe yaşım olur olsun, onun meni her pislikden qoruyar düşüncesi, mene rahatlıq verirdi. Her qız bunu atasından gözlese de, men anamdan gözleyirdim. Mene göre anam dünyanın en güclü qadını idi. Etrafındakı bütün insanlar çekinirdi anamdan. Hörmet edirdiler ona.

Anamın veziyyetinde hansı qadın olsa, uşaqlarını atar, bir tike çörek üçün fahişelik bele ederdi.... Ya da belke de, çıxıb ölkesine , ailesinin yanına geder, yeniden aile qurardı... Gözel qadın idi çünki...

Uzun boyu, ince-mince vücudu, sarımtıl dalğalı saçları, tünd yaşıl gözleri, çoxda toppuş olmayan dodaqları, gülerken qemzeli yanaqları, anama bir başqa gözellik qatırdı. Cazibedar qadınlar siyahısında, birinci olardı menim anam...

Amma o bunların heç birini etmedi. O bizi min-bir eziyyetle böyütdü. Özü ac qaldı amma bizi tox yatırtmağa çalışdı. Anamla çox evlenmek isteyen oldu. Bize göre razı olmadı. Ögey ataya möhtac buraxmaq istemirdi çünki. Yad kişinin bize deyeceyi teneli sözlerne döze bilmezdi çünki...

Amma indi, o özünü ele aparırdı ki, san ki iller boyu eziyyet çeken o deyil. Bir iki xoş söze ve bir az imkana aldandı. Bir de Atamın illerin bele deyişdirmediyi yaraşığına... Teze-teze den düşmüş beyaz telleri, o ciddi baxışlı insana bir başqa yaraşıq verirdi. Anamı qınamıram, onun yerine hansı qadın olsa, yene atamı severdi...
Allahı var yaraşıqlı kişidir Serxan bey. Bu da yaraşığı olmasa Anam kimi bir hurini yoldan çıxarıb, veteninden didergin ede bilmezdi.

Amma indi bunların menim üçün bir önemi yoxdur menim üçün. Başqaları istemir deye ailesine sahib çıxmayan bir kişiye kişi gözünde baxmıram men. Bu kişi menim atam olsa bele. Heç bir kimsenin ixtiyarı yoxdur başqalarının heyatını mehv etmeye. Heleki o başqaları senin sevdiyin qadın ve uşaqlarının anasıdırsa... Görürem bu söhbet men danışdıqca çox uzanacaq, yaxşısı budur ailemizin diger üzvleri olan Aleksandr ve Nataşadan danışım bir az da.

Her qıza bacı gerekdir düşüncesi bizden çoooox-çoooox uzaqdır. Nataşa yeni menim deyimimle Nata ile heç yola getmirik. Bu qız ele bil yad planetlidir. Bizi beyenmir. Yaman göynen gedir. Heç bir düşüncelerinde biz yoxuq. Tek arzusu da maniken olub bizden ayrı yaşamaqdır. Bir de varlı bir kişinin balasını da ele keçirdimi, olacaq ölkenin bilmem neçenci xanımçası... Qısqanc, özünü beyenmiş, lazım olanda şirekin pişiyi kimi mesum, hecce geden tülkü kimi hiylegerdir menim bacım. Öz xeyri üçün hamıdan keçecek tiplerdendır. Aleksandırın tam eksidir yeni. Ele bil heç ekiz deyiller...

Aleksandır yeni menim deyimimle Aleks, adam kimi adam dediyimiz tiplerdendir. Ağıllı, merifetli, düşünceli,sade ve merhemet dolu bir insan. Menim dostum ve sirdaşım. Bezen düşünürem nece olub ki, atam bele oğul istehsal etmeyi bacarıb? Ailemizin lideridi Aleks. Hem oxuyur Jurnalistikada hem de radioların birinde dj dir. Gece yarılarına kimi işleyir ki, hem öz geleceyini qursun, hem de evi dolandırmaqda anama kömek etsin. Eger yeni eve köçmeye razılıq verbse, Nataşanı ve anamı başsız buraxmamaq üçündür. Yoxsa Aleks de atama düşmendir. Onu bağışlamaq fikri yoxdur... Yene de zamanla göreceyik neler baş verecek. Tebii ki, o zamana qeder men bu evde, bu ailede olmayacam.

Yatağımdan qalxıb noutbukumla internete qoşularaq, elan sehifelerine baxmağa başladım. Mene tecili bir ev ve elave qazanc menbeyi olan bir iş lazım idi. Sabah Raulla görüşden sonra, özüme ev tutmalı ve iş tapmalıydım. Bu ailede daha çox qalıb atamın ikiüzlülüklerine daha çox göz yuma bilmezdim. Menden olsa heç Raulla da görüşmezdim. Amma meseleye onunla görüşüb danışaraq özüm son qoymaq istedim. Mence o yazığın da bir günahı yoxdur. Onu da mecbur edirler. Yoxsa kim razı olardı ki, heç görmediyi, sevmediyi biri ile evliliye?..
Düşünürem ki, onunla yaxşıca söhbet etsem, menimle razılaşacaqdır.
Bu düşüncelerle içden-içden öz-özümle danışmağı buraxıb elanlara diqqet yetirdim.
Woooow bu evlerin aylıq kirası nece yuksekmiş... Qiymetleri görünce, gözlerim yerinden çıxacaqmış kimi oldu. Men bu eve kira ödesem gerek ancaq hava ve su ile qidalanım. Diyesen men çölde yatmalı olacağam bu gedişle düşünürdüm ki, bir elanla göz-iöze geldim. Yooox ola bilmez!.. Bu eve, bu kira? Ev sahibi yeqin bu elanı verendi içkili olub, ya da gözleri zeifdir. En pis ehtimal ağlında ciddi problem var....

SEXOPAT RUHWhere stories live. Discover now