"Han ara"kata ara.."nice name"puji minhyuk.."btw..saya dengar awk gaduh ngn sehun"kata minhyuk.."yes..wae?"tnya ara.."tkde pape"kata minhyuk.."biul"kata ara di dlm hati..sehun berjalan ke arah meja ara.."hai chagie"kata sehun..ara membiarkan.."minhyuk kau pergi dari sini sebelum aq tumbuk kau"ugut sehun.."nae"kata minhyuk dan terus pergi dari situ...sehun duduk berhadapan dengan ara.."sapa suruh kau duduk"tnya ara.."minhyuk"kata sehun selamba.."eeii..mamat ni nk je aq tumbuk dia"kata ara di dlm hati.."emm..mana hyuna"tnya ara.."entah"kata sehun selamba..dengan tiba2 sehun mendekatkan mukanya dengan ara.."pangg"satu tamparan hinggap di pipi sehun.."kau jngn berani curi first kiss aq"kata ara dan terus berlalu dari situ..sehun tersenyum sinis..
"Eeii..mamat ni senang2 je dia nk curi first kiss aq..dhlah playboy..dh berapa ramai dia kiss and aq pompuan yng ke berapa dia akan kiss"pikir ara di dlm hati..
"Kringgg"loceng tamat rehat berbunyi..ara terus menuju ke kelasnya..dia melihat sehun bersama geng-geng hyuna berada di situ.."sehun oppa..ni budak baru tu ke"tnya hyuna.."ye chagie"kata sehun.."jadi ni la pompuan tunjuk berani tu"kata hyuna dan mula mendekati ara..ara kurang selesa..hyuna terus menarik rmbut pnjang ara.."follow me"kata hyuna..ara terus mengikuti hyuna dari belakang dan???
YOU ARE READING
I love you playboy!
RandomOh sehun:sehun Krystal jung:han ara/ara.. Kang minhyuk:minhyuk/hyuk Kim hyuna:hyuna.. Exo k..:chanyeol,suho,kai.. Bts:jimin,jin.. Apink:chorong,eunji..