1

163 1 0
                                    

Bir kız, bir elinde alış veriş poşetleri, diğer elinde ise çantasıyla parkta yürüyordu. Parkta bi tek kendisi vardı. Ve arkasından gelen bi adam.

Kızın yanına geldi ve bebek arabada ağlıyo bir türlü susmuyor acaba yardım eder misiniz

Dedi

Kız adama baktı ve

Bebeği getiremezmisiniz acaba?

Dedi

Adam

Siz gelseniz? Dedi. Kız tedirgin bi şekilde "peki" dedi

Arabaya doğru yürürken kızın arkasından 3 kişi geldi.

Biri elindeki mendili koklattı ve kız bayıldı.

Diğer 2side kızı arabaya taşıdı.

Sonra onların depolarına götürdüler arabayla.

Geldiler

Kız yarım saat ayılmayınca onların patronunun yardımcısı kızın yüzüne bi kova su döktü.

Kız öksürerek ayılmaya başladı.

Kaçırdıklarının hepsi kız olduğu içün kız yardımcılarda vardı.

Patron emretti ve kız yardımcılardan biri kaçırılan kızı başka bi odaya aldı.

Orda kızın üstündekileri çıkardı.

İlk önce bluzunu sonrada şortunu.

Kıza bi eşofman giydirdi. Sonra sütyenini çıkardı. Başka bi sütyen taktı ve büstiyer giydirdi.

Göbeğinin açık olması gerekiyodu. Herkesin öyleydi. Bütün kızların. Çünkü orda sadece kızların göbeğine işkence edip mideleri patlayana kadar değişik yollar geçiriyolardı.

Kadın kızı getirdi ve yere yatırdı. Yere yapışık olan kelepçe gibi şeyler vardı. Bileklerini onlara geçirdi. Sonra ayak bileklerinede geçirdi. Son olarakta boynuna. Kadın kızın saçlarını kesti. Engel olmaması için.

İşkence için adamlar vardı. Biri patronun emriyle kızın göbeğine sert bi yumruk attı. Kız yumruğun acısıyla bayıldı.

Ayılana kadar beklediler. Diğer kızlar ise duvarlara yapışık olan uzun ve kalın demirler vardı. Onların üstünde bekliyolardı. O kız ayılana kadar başka birini aldılar. Ve kızı onun yerine yatırdılar. Diğer kızıda demire.

Sonra yerdeki kızı önceden almışlardı.

O örgütün bi listesi vardı. Liste şöyleydi.

*Kız kaçırılcak.

*İlk birinci hafta yumruklarla işkence edilecek.

*Bir hafta bittikten sonra 2. Haftada sıra "polis cop"larına gelecek.

*3. Haftada çekiç kullanılcak.

*4. Hafta göz damlalarının şişelerinin içine kızgın yağ koyulcak ve acı çektire çektire göbeğe damlatılcak.

*5. Haftada midesi patlatılması için 4. Haftaya kadar yapılanların hepsi 24 saat aralıksız yapılcak ve mide patlıycak.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Örgüt ve KişilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin