Bar

121 5 0
                                    


Mira Beylice'den

"Mira hiç itiraz istemiyorum akşam bara gidicez" Eylül iki saattir beni akşamki bara gelmem için ısrar çabaları(!) kendimi bildim bileli Barları sevmem "Gelmezsen varya o şapşik zekiyi çağırır sana espiriler yapmasına izin veririm" zeki ve espirilerimi ıyy " Tamam kardeşim tamam ablacım geliyorum" deyip Eylüle ölümcül bakışlarımı attım tabi siz bilmiyorsunuz zekiyi ve o iğrenç espirilerini Eylül dolabın kapağını açıp siyah büstiyer deri etek ve topuklu ayakkabı seçti bense onun tam tersine kot şort göbeği açık tişört ve çiçekli ceketim (multide) sandalet ve bir kaç aksesuar sadeliği severim güzel bir fiziğe sahibim gerçekten sexsi ve güzel bir kızım Eylüle baktığımde gayet güzel gözüküyordu "Bunları giyerken bile bu kadar güzel ve sexsi olmayı nasıl başarıyosun şaşıyorum Valla" deyip dudak büzdü "Uy kuzamam kelebeğime " deyip Eylüle sarıldım "Hadi çıkalım" kafamı onaylayıp evden çıktık...

Çağatay Ulusoy 'dan

"Bulun o iti"
"Abi adam Rusyaya kaçmış" piç kurusu "Rusyaya gidin 2 gün içinde adamla burda olucaksın yoksa diri diri ormana gomerim" adam odadan çıkınca telefonumu cebimden çıkartıp
Merti aradım"Çağatay kardeşim ne haber" dedi ulan kesin yine kızlarla "Şöyle" dedim onun ses tonunun tersine "Bara gel lan kızlar yakıyor" pezevenk "Geliyim kardeşim kafa dağıtmaya ihtiyacım var" deyip telefonu kapattım spor arabama binip bara sürdüm.

Bara gdiğimde tüm gözler üstümdeydi "Oo karda" Mert pezevenginin sesini duyduğumda (erkekçe sarılma varya:)) "Eyvalla! Yakıyo buralar " Dedim esmer kızın bacaklarını süzerken Mert arsızca sırıtıp "Seç" dedi etrafa göz gezdirirken sarışın bir kız tüm kızlar sexsi elbiseler giyerken o şort ve tisort giymişti "Şu kız" dedim sarışın kızı göstererk "Haa omu güzel kızda hiç görmedim" kız kafasını telefona gömmüştü kafasını kaldırdığında etrafı süzdü yüzünü buruşturdu gözleri benim gözlerle buluştuğunda bir kaç saniye bakışıp tekrar telefonu ile ilgilenmeye başladı bu kızı istiyodum benim olacaktı(!) Sadece Beni... "Kardeşim bana bu kızı araştır"

Mira Beylice 'den
"Eylül gidelim artık çok sıkıldım" dedim dudak büzerek "Tamam Miroşum gideriz birazdan" Of Eylül telefonumu çıkartıp mesaj bölümünü açtım zeki insan diye kaydettiğim Zeki arkadaşımız mesaj göndermişti
"Slm Keten Piremses" Zeki den gelen mesaj ile kaşlarımı çattım Bu çocuk yine ne saçmalıyordu acaba?
Gönderilen; Zeki İnsan
"Keten?" diye mesaj attım

Gönderen Zeki İnsan; Pamuk prensesin kuzeni Keten piremses"

Zeki sen öl sen geber zekinin mesajlarına daha fazla dayanamayıp telefonu kapattım etrafa göz gezdirirken cidden bune ya ayıp anacım gidin evinizde yapın (+18)
Etrafı süzerken kahverenginin en güzel tonu saçları,kahverenginin en güzel tonu olan gözleri ve kas yığını tüm kızlar çocuğa bakıyordu jsjs tamam mira kendine gel Allah sahibine baslasın telefonumun melodisiyle çocuktan gözlerimi alıp mesaja baktım zekidendi "Kanka yarın gelirken yine şu kurabiylerden yap:)" zekiya "Sen yeterli işte kardeşim" deyip telefonu arka cebime attım "Mira çıkalım hadi" Eylül ün sesi ile irkildim "Okey bebom" deyip bardan çıktık...

Selam yamira eymert 'ciler ben yeniyim ehem pamuk eller vote tuşunu öptümmmmm:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MEDCEZİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin