Nr 1

69 5 4
                                    

-Crystal-
Jeg våkner opp at jeg hører høy musikk i huset vedsiden av. Jeg setter meg opp fra senga og ser mot vinduet til naboen. Gardinene har dekket vinduet, og jeg kan ikke se inn.

Jeg reiser meg opp fra sengen og går bort til vinduet mitt og åpner det. Jeg banker på vinduet til naboen veldig hardt, og venter på at det skal åpnes. Gardinene trekkes for og der står en utrolig kjekk gutt.

Jeg gransker han fra topp til tå. Han har på seg et par svarte bukser, brunt rufsete hår, null t-skjorte og nøttebrune øyne.

Han begynner å smile å jeg forstår at jeg har stirra på ham for lenge. Rødfargen blusser opp i kinna mine.

Han åpner vinduet. " Kunne du være så snill å dempe musikken?" Spør jeg.
" Jeg ser du prøver å sove." Sier han og nikker mot det jeg har på meg og ler litt.
Det var akkurat nå jeg kom på at jeg har på meg hjertepysj...
" Ja, nettopp. Kan du dempe musikken din?" Spør  jeg igjen.
" Om jeg får se deg uten den" sier han og peker på hjerte overdelen min.
" Nei, det kan du ikke!",Svarer jeg fornærmet.

Jeg orker ikke å stå her mer, så jeg fjerner meg fra vinduet, og trekker sammen gardinen og legger meg ned i sengen igjen, og bare venter på at søvnen skal komme.

______________________________________

Heihei dere! Jeg er ny på wattpad og trenger litt hjelp🤗 kunne dere kanskje kommentert litt tips eller noe sånt så jeg kan bli bedre?👂🏻

Vote og kommenter🙏🏽

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 21, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

He's Badboy GameWhere stories live. Discover now