Ben bazı insanları bukelamuna benzetiyorum.Sizce de öyle değilmi ? Kaba göre şekil , ortama göre renk alıyorlar. Sizinde içinizde ıyy diyip birilerini aklınıza getirdiğinizi duyar gibiyim :) neyse geçen yine sıkıldım biraz sosyal medya da takılıyım dedim ortalık kan revan ülkenin gidişatı iç açıcı değil içim daha çok karardı. Neyse konumuz bu değil,konumuz niye bu kadar saf'ız lan biz ? İnsanlar bu kadar kötüyken biz neden gözü açık değiliz. Yapmacık olamıyoruz işte napalım renk değiştirmiyoruz ikili oynamıyoruz. İnsan bazen uzaklaşmak istiyor herkesden bütün iletişimi koparıp kimsenin tanımadığı yerde yaşamak oraya yerleşmek istiyor,biliyormusunuz aslında en iyisi. Ama gidemiyorsun acı olan da bu. Çünkü uğraşman başa çıkman gereken sürtükler , mahluklar var. Ya aslında şu bebeksi kulaklarım bazı isimleri duymaya bile tahammül edemiyor cidden. Ama şunu da söylemeliyimki ; insanları takmamaya,umursamamaya,güvenmemeye başladım bunun için çok uğraştım başardım. O değilde nolucak bu bukelamunlar,soyları tükenmeli bence. Bi bitmediniz yahu. Hayvanlara değil kastım , insan rolündeyken doğasında hayvanlık olanlardan bahsediyorum, canınız cehenneme. Kıçıma söyliyicem umursamaz takmaz tavırlarınıza gülmeyecek :)
Bu arada soğuk biri değilim gereksiz samimiyeti sevmiyorum,orda bi anlaşalım