Capitolul 2

90 10 10
                                    

- Jeff, am scoala maine. Ne mai vedem

Ma indepartez de el, dar imi dau seama cum, inca se uita din spate la mine. E un criminal, dar toti avem sentimente, si probleme.Il voi ajuta.Se va schimba,nu voi lasa lucrurile asa.

Din perspectiva lui Jeff

Ce s a intamplat? De ce n am omorat o? Sa ma schimb...voi putea..oare...am jurat ca voi ramane prieten cu ea pentru totdeuna, si da, asa voi face...dar...asta nu inseamna ca voi renunta la partea mea sadica.Nu..nu voi renunta sa ucid...sunt un criminal... dar.. poate...
Inca sunt in padure.O urmaresc pana nu se mai vede..parul rosu si drept care ii venea pana la talie imi atragea atentia...era frumoasa. Cum de nu se oprea din zambit? Cum poate fii asa un om? Ma poate schimba? Stiu! Si ceilalti trebuie sa o cunoasca!
Trebuie sa vorbesc cu Slender..

Vezi,vezi Jeff, sa nu te indragostesti.

Bun, Slender stie tot.

Normal ca stiu

BAT ALB,FUTTU TI SFINTII TAI,NU MI MAI CITII GANDURILE

Alerg spre casa,ajung, iar smile tabara pe mine si incepe sa ma linga,intru in casa. Sally se certa cu Ben, si daca nu ma insel, avea unul dintre sutienele ei in mana???!?! Masky si Hoodie trageau amandoi de o inima, ambii Jack faceau concurs care sparge mai multe sticle de la bauturile lor. Peste tot erau cioburi si urlete ca din gur de sarpe

- O SA TI ARD TOATE RAHATURILE DE DVD URI SI JOCURI DE 5 LEI DACA MAI INTRII IN CAMRRA MEA SA TI IEI " SUVENIRURI" ! . A spus Sally cu o fata de...psihopata...!!> scuze Sally..
- Si care i problema ? Am nevoie de suveniruri!
- In caz ca n ai observat Ben, am 15 ani acum.
- He,he...Sally..i a zii tu...cand te ai transformat? :)) . * putin iritat*
- SA TE I A..

Sally e intrerupta de Slender care s a teleportat in casa ,cam nervos.

- In momentul asta. Daca nu curatati tot. Uitati de cina , plus, veti dormii afara cu toti. 10 minute.

- Dar eu n am facut nimic Tatii!
- Bine Sally, hai sus cu tata sa citim...
Saly...de ce ti tii sutienul in mana, fata lui tata?
- Pai Ben l a furat de la mine...asa ca l am recuperat. E.Jack si L.Jack si au spart sticlele de la alcool prin casa,iar Masky si Hoodie se bat care sa manance inima. Eu doar mi am recuperat ce era al meu...
- Bun. Multumesc Sally. Inima va ajunge la Smile. Cioburile vor fii stranse de ambii Jack. Iar Masky,Hoodie,Jeff, la culcare pana nu ma enervez si va pun matele la murat.
- Inteles. Au zis toti trei la unison.

M am dus sus si m am trantit in pat...ma gandesc...
Defapt nu stiu ce a fost cu mine..nu le am cu prietenia si chestiile astea , atat, ca atunci cand eram cu Cherry...nu mai stiam de mine..

Din perspectiva lui Cherry

Doamne,el chiar e un criminal, dar e dragut..nu pot sa l las asa, e un suflet...ca si mine, si noi toti...

- Luceta ,pui mic, hai la mine.
- Vad ca tii la Luceta.. . A spus mama.
- Credeam ca stii mama. Am zis razand.
- Stii Cherry..esti la varsta la care... stii..eu stiu ca te indragostesti...s a intamplat ceva?
- Mama, stii ca nu sunt cu baietii, eu -
- Cherry, esti fata. E imposibil.
- Mama, cand va fii,iti voi spune.

O sarut pe obraz si fug in camera. Ma schimb in pijamalele mele comode, de culoarea cerului.Parul il las liber.Ma aruc in pat cu pisica si o mangai pe burtica,dupa ceva timp, adorm.


In caz ca aceasta carte va avea macar putin succes, vreau sa spun ca voi posta doua capitole pe saptamana. Sambata si Duminica. :))))

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 17, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Criminalii pot IubiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum