9 bölüm gerçekler

65 4 3
                                    

3 gündür emre görmemiştim burnumda tütüyor du o derece yani özlemişim duş alıp üstümu gitmiştim sinemin bana zorla aldirdigi mini kot etek le üstüne salaş bi tişört giydim saçlarımı at kuyruğu yapıp hiç kullanmadigim makyaj malzemelerinden kullanarak kendime makyaj yaptım hiç giymedigim topuklu ayakabillarimi giyinip yola koyuldum.ve emre gilin bahçe kapısının önündeydim yine son ses müzik sesi geliyordu. Kapıyı çaldım ama bu müzik sesinden kimse kapıyı duymuyrdu herhalde bnde msj atm emreye kapidyim beni içeri al dye.emre msjimi grmdi galiba nyse bnde arka pencereden bi bakım dedim bakmaz olaydım lan bildiğin parti veriyorlar içeri resmen kız kaynıyor hmn pencereyi tiklatim neyseki biri beni görüp kapıyı açtı .direk içeri daldım gözüm her yerde emreyi ariyordu.hmn emre nin odasına doğru yürüdüm kapıyı yavaşça açtım ve onu bi kızla yiyişirken gördüm emre dye bi bagrdim hrkes bana bakıyordu emre yanıma gelip yeter artık bu oyunun burda bitmesi gerek dedi ne oyunu lan dedm ahsen herşeyi anlatacam dinle beni ben sana hiç aşık olmadım sana o sözleri hep abim istediği için söyledim sırf senin için abim telefonuma bile el koydu ama artık sıkıldım yeter şimdi herseyi öğrendin rahat bırak artık beni demişti. :( ne yapacak tim şimdi hızlıca yürümeye başladım tek kelime etmeden bi türlü çıkış kapısına yetisemiyordum gözümden bi damla düşmeden dışarı çıkmam lazımdı emre bulmak için saniye sürmeyen yol şimdi bitmiyordu sanki dışarıya çıkmıştım kaan bi ağaca yaslanmiş sigara içiyor du beni görmesin dye hızlıca yürümeye başladım bok vardı topuklu giyecek kaan arkamdan koşup ahsen ne oldu kiz dye sormuştu tutamamistim gozlerimdeki o yaşı akmaya başlamışlardı bile bişey diyemiyorum sadece susuyordum n dyecektim bütün sözler hersey kafamdan gitmişti kaan kolumdan tutup neyin var ndn ağlıyorsun ağlama Kıyamam diyrdu derin bi nefes aldım ve -senmi bana kiyamazsin öyle bi kiydinki sanki sırtıma 80 kursun sıkmışsın şimdi beni rahat bırak dyip kolunu çektim öyle bakakalmisti herşeyi öğrendin değilmi demişti evet herseyi öğrendim şimdi bırak beni dyip hızlıca yürüdüm gözlerim bi türlü durmuyordu bu nasl bi aciydi ya nefs alamyrdum sanki artık nasl hızlı yurudysem bilmiyorum bi an kendimi yerde buldum ayağım çok agriyordu yavaşça eve doğru gitim dizimin kanadigini bile fark etmemistim içeri girdiğimde annemle kuzenim oturuyorlardi benim o halimi görünce hmn doktora götürdüler ayağımi burkmustum ama kalbim daha çok burkulmustu. 3 gün olmuştu ben bi ruhsuz olmuştum gulmuyor konuşmuyor öyle sus pus olmuştum hani insan kendini kitler ya bnde öyleyim işte kitliyorum kndimi n konusuyr nede gülüyorum tlfnmda sahebe ve aydilgenin şarkısı sen bütün gün bu şarkıyı dinleyip Ağlıyorum öğünde snra kaan ve emre bana tek bi msj bile atmamislar dı ki atmalarinida istmyrdum kaanın yaptığı aklıma geldikçe ayağımin üstüne basıp o acıyı unutmaya çalışıyordum.

Seni VaryaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin