Yaşadığımız yer küçük bir kasabaydı,herkes birbirini tanırdı.onu ilk bizim evin ordaki parkta gördüm.yabancıydı,tanımıyordum.ama o kadar güzel gülüyorduki,tutuklu kaldım.sonra dışarı telefonla konuşmaya çıktı.tam yanından geçerken,"merhaba Ben Bu kasabaya yeni taşındım,sanırım komşuyuz "dedi.böylelikle tanışmış olduk.eve gittiğimde ahmetin annesi(ahmet,yeni taşınan çocuk)ve annem oturuyordu.meğer annem ve nejla teyza annemle eskiden aynı işyerinde çalışmışlar.Bu demek oluyorki bundan sonra ahmetle daha sık karşılaşıcaz.Bu beni sevindirdi.akşama bize geldiler.ahmet, annesi,annem ve Ben keyifli bir yemek yedik.yemekten sonra ahmete kasabamızı gezdirdim.iyi anlaşıyorduk,hergün buluşmaya başladık,beraberken zaman çabuk geçiyordu.zamanla ona olan hislerim yoğunlaştı aşık olmuştum ona.pek belli etmesede oda bana karşı boş değildi.doğum günümde bana yaptığı süprizi hiç unutmam.tanıştığımız yerde yani parktaki çardağı süslemiş ve seni seviyorum meleğim yazılı bir pankart asmış.ama Ben onu çok sevmeme rağmen hayır dedim.çünkü o beni üzücekti,biliyorum.belki bencillik yaptım, belkihaksızlık,bilmiyorum.sonra babasının tayini çıktı ve gitmek zorunda kaldılar.bunu neden yaptım bilmiyorum ama,giderlerken öptüm onu.tutamadım kendimi, bana öyle masum bakıyorduki,tertemiz,dayanamadım öptüm.izmire gitmişlerdi.yıllar sonra izmir de üniversitede karşılaştık.tekrar dost olduk amao bana Ben seni dostum değil sevgilim demek istiyorum dedi.inanamadım,onca yıl geçmesine rağmen,bana olan duyguları aynıydı.Bu sefer ona hayır demicektim,cesurca davranıp aşkıma sahip çıkacaktım.elerini tutup yeniden öptüm onu,ve gözlerine bakarak seni seviyorum dedim.ama bir sorunumuz vardı.bizim babalarımız daha ahmetler gitmeden önce kavga etmişlerdi ve konuşmuyorlardı.bizim ilişkimize onay vermezlerdi.o yüzden gizli gizli yaşadık aşkımızı belli bir süre.bi zaman sonra gizli gizli konuşmaktan sıkıldık ve ahmet bana dediki;Ben ailelerimize herşeyi anlatıcam,artık gerçekten çok sıkıldım,seninle gizli gizli değil,doya doya, bişey gizlemeden yaşamak istiyorum aşkımızı.Benim için daha erkendi,Çünkü eğer ailemiz öğrenirse ayırabilirlerdi bizi,bana eğer geliyosan gel ama sen gelsende gelmesende Ben söylicem ama nolur beni yanlız bırakma,dedi.evet onu yanlız bırakamazdım. İkimizin ailesinide bir yere çağirdik,ve ahmet en başından anlatmaya başladı."Şimdi beni sözümü kesmeden,sonuna kadar dinleyin lütfen en son Ne konuşacaksanız konuşursunuz,mehmet amca(mehmet,benim babam)Ben sizin evin oraya taşındığımız zaman evin ordaki parkın önünde gördüm sevgiyi,(sevgi benim)Şimdi klişe olcak belki ama ilk gördüğümde hoşlandım ondan,sonra daha çok vakit geçirmeye başladık beraber,Ben ondan gün geçtikçe daha çok etkileniyodum,sonunda ona bir sürpriz yaptım ve ona o onu sevdiğimi söyledim,ama Neden bilmiyorum,bana hayır dedi,sonra izmirde tekrar karşılaştık ve Ben onu hala çok seviyodum Bu kez oda bana olan hislerini saklamadı,Ama sizin onay vermeyeceğinizi bildiğimiz için sakladık aylarca,ama artık saklamak istemiyoruz dedi ve tam o sırada Ben söze girdim,ve dedimki;baba,anne,nejla teyze,hulusi amca, Şimdi Ben konuşmak istiyorum,benide ahmeti dinlediğiniz gibi dinleyin lütfen.Ben ahmeti parkın orda gördüm ve o kadar güzel gülen ve o kadar hüzrl bakan birini daha önce görmedim,ilk görüşte aşk değil, Ben onunla vakit geçirerek onu yavaş yavaş tanıyarak aşık oldum ona,evet,bana beni sevdiğini açıkladı ama ona o zaman güvenmiyodum üzerdi beni, tamam kabul ediyorum bencillik yaptım ama sonra izmirde karşılaştık ve bana tekrar söylefi aşık olduğunu.Bu sefer saklayamadım vr uzun zamandir sevgiliyiz.sizin onay vermiceğinizi biliyoruz,ama sizde bilinki bizde birbirimizden vazgeçmicez..tepkileri İyi yönde değildi,çok uğraştık Ama kabullenmediler inanmadılar bizim aşkımıza bizde.ahmetle kaçtık,bi yuva kurduk,2 çocuğumuz var.babamlar ve hulusi amcalarda torunlarını görünce affettiler bizi,barıştılar ve şu anda çok mutluyuz,inşallah herkezin bizim gibi aşkı olur.
Aklı olan varsa eğer aşkına sahip çıksın Bu devirde zor seven birini bulmak..