Nog 1 les en dan zit school er voor vandaag op zegt amira in haarzelf maar waa
rom is Sofie niet terug gekomen? Amira staart naar het raam.
AMIRA!Roept mvr verlasse ik praat tegen je.
Eh...
Riiiiiiiing de bel Amira pakt haar spullen en loopt naar benden maar BAF ze loopt tegen iemand ze kijkt naar boven en ziet een knappe jongen staan.
Euh stamelt ze ik ... ik ik eh... ze begint te blozen.
O sorry zegt de jongen het was niet mijn bedoeling.
Heeft niet hoor!
Ze loopt weer door met een glimlach op haar gezicht ze neemt haar fiets en fietst naar sofie's huis ze beld aan de mama van Sofie doet open.
Hy Amira waar is Sofie?
Ik dacht dat ze al thuis was .
Hoezo?
We zaten vanochtend op de fiets en bla bla bla Amira had het hele verhaal verteld sinds dien heb ik haar niet meer gezien.
Heb je haar al gebeld nee.
Doe dat dan.
Voicemail
We moeten de politie bellen wie weet wat er aan de hand is krijst de mama van Amira.
Wacht nog even zei Amira rustig misschien wil ze gewoon even alleen zijn.
Ik zal haar wel zoeken maar blijf jij maar hier want als ze toch tuis komt ben jij er tenminste nog.
Amira was weg gaan zoeken achter Sofie ze zocht overal maar ze vond haar niet.
Ik ga naar Timo (t'vrienje van Sofie)dacht ze.
Maar hij was niet thuis.
De klok sloeg het was 6u ik denk dat ik eerst mama eens zal verwittigen.
Haar mama zij dat ze beter toch de politie beld en daarna moet ze echt naar huis komen.
Amira belt de politie ze nemen op:hallo met wie spreek ik?
Met Amira.
Ja waar kunnen wij u mee helpen?
Ik zoek mijn vriendin Sofie
Kunt u meer details geven over haar?
Ja zeker het is een meisje met blonde geholvde haren vrij mager blauwe ogen 16
Mogen wij een paar vragen stellen over u?
Zeker.
Wij zouden graag u naam voornaam weten de naam en voornaam van je ouders en of je broers of zussen hebt wat je geslacht is en dan nog 1 iets hoeveel jaar jij bent.
Ik heet Amira Lovoka mijn mama heet Eva Linsens
En mijn papa Bert Lovoka ik heb geen broer of zus ,ik ben een meisje en ben 16 jaar.
Oké zodra wij iets weten bellen wij u gelieve u mobiel aan te laten.
Oké doei.
Dag.
JE LEEST
(boy) friends
Random*Het is nu eenmaal zo*dat waren zijn laatste woorden,een traan rolde van amira's gezicht.