Kapitel 2

19 0 0
                                    

*Förlåt nu om denna delen kanske bli lite lång men hoppas det inte gör något :)*

Vi stod vid Coutume Café och väntade på killarna. Men när vi träffa dom kom tre killar fram och kramades, men somsagt det var tre killar.. Det var en kille som kom fram och pussade Ida och en annan som pussade Elvira, men Sofia skulle ju få en överraskning och det fick hon för hon fick en stor kärleksfull kram och en puss hon med. Men Sofia har redan en kille hemma i Sverige som heter Lukas, så varför fick hon en kram? Jo denna killen hade hon också mött och han heter David Fouier, som tur har inte Sofia blivit förlovad och jag är glad att jag inte gjorde något korkat.

Efter en stund när vi hade pratat så kom visst killarna ihåg mera än vad vi gjorde, och dom har antagligen redan bestämt dag och sånt när dom ska gifta sig. Och en sak var att dom iallafall inte trodde var att dom skulle gifta sig så snart, redan om två dagar. Vi har nyss kommit till Paris och har bara varit här i två dagar nu, och redan första natten var vi ute och festade och inte kommer ihåg något alls.

Men ikväll ville killarna bjuda ut oss på middag på en lyxig resturang som heter Maison Blanche. Självklart så hade vi ingenting emot det

 Men hur ska Sofia göra nu när hon har både Lukas och David som hon gillar? Och hur ska Elvira och Ida planera resten?

Men en sak som dom alla tre sa var att dom hade tur att killarna var snygga, och även har pengar $

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 20, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BröllopetWhere stories live. Discover now