Yeni bir başlangıç

46 2 0
                                    

Dünyaya yeni geldim, el bebek gül bebek yaşarken 3 4 yılın ardından aile tarafından baskı görmeye başladım. Kısacası hayatım kararmaya yavaş yavaş başlamıştı, hergün bir ayyaş tarafından darp görerek ayyaşa destek çıkan bir annem vardı, annem her ne kadar ona destek çıksada benim okumam ve çalışmam için yardım eder ve destek olurdu okula başladım her yerimde morluklar vardı, öğretmenlerim sorunca kavga ettim, düştüm, bir yere vurdum vb şeyler söylüyordum, en sonunda aileden darp olduğunu anlayınca polise şikayet edildi, polis evimize geldi beni almak istediler babamın dediği şey benim çocuğum hem döverim hem severim di ve her defasında bu şekilde kurtuluyodu, 10 yaşımda yüzmeye başladım, ve buna devam ettim 2 sene ardından fazladan boks a gitmeye başladım karşı koymak ve ayaklarımda durabilmek için, 14 yaşıma geldim ve lisansım vardı her ikisindede kendimi güçlü hissediyordum, bir gün beni evden kovdular kafası yine kıyak ben iş aramaya başladım bir sokak dövüşüydü ne kadar aldığım önemsiz, okulumu ve kıramı gidericek kadar yetiyordu, 3 ay kirada kaldım ve kiradaki evimden sokağa çıkarken tinerciler benden para istediler vermedim çabaladım ve yaralandım ailem nereye gittiğimi bulamamışlardı en sonunda hastanede olduğumu öğrenip yanıma gelmişlerdi tıpkı bir melek taklidi yapıp beni eve götürdüklerinde dövmüşlerdi ertesi gün yine ayyaş bir şekilde gelip bana tokat atmıştı gözüm ciddi anlamda kararmıştı birşey hatırlamıyorum ama gözlerimi açtığımda oda sedyede yatıyordu dövmüşüm kendime özgüven gelmişti ve birdaha yapmaz derken yine aynı şekilde bana saldırıyordu hergün ağlıyordum psikolojim bozulmuştu derken bir gün bir haber geldi dayımdan (kardeşin olucak) bu benim hayatımı değiştiren olaydı herşeyi bir yana bırakıp onun için çaba sarfediyordum cinsiyeti belli olunca herşeyi ona göre dizmeye başlamıştım ve bekliyordum toparladım ve hazırdım 1 ayın dolmasını beklerken yine bir telefon annem (kardeşin olmiycak öldü.) buda benim hergün hayatımı ağlamakla geçirdiğim hayatımın boş olduğunu anlattı psikolojim bozuldu geceleri uyuyamaz oldum kendi kendime konuşmaya başladım duvarı delercesine yumrukluyordum işte dediğim gibi yaşadıkça anlarsın hayatın acı tatlı yönlerini...

Bu Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin