Bölüm - 1

56 5 4
                                    

"Zzzzzzzz"
Telefonumun zili sana lanet olsunn.Neden çaliyosun ki ? Mal mısın ? Ben belki okula gitmiycem!! Ama gidicektim.Zili kapatıp yataktan kalktım.Yüzümü yıkayıp kuruladıktan sonra dolabımdan üniformami çıkardım.Üstüme geçirip saçlarını tarayıp at kuyruğu yaptım.Tokamın üstüne pudra rengi kurdelamı takıp merdivenlerden indim.Mutfağa gidip anneme ve babama "Günaydınnn !! " dedim.Onlarda aynı anda "Günaydın " deyince kıkırdadım.Sonra masaya oturup kahvaltımı yapıyordum ki dışardan korna sesi geldi.Otobüsle gittiğim için çantamı alıp kendimi dısariya fırlattım.Otobüse geçip yerime oturdum.Camdan dısariya bakarken sıkılmıştım kulaklıklarımı takıp 'Lariss - Dale Papi' actim.Sarkiyla birlikte bende içimden söyledim.Şarkinin yarisi bittiğinde okula gelmiştik.İstemeden de olsa kulakliklarimi cikarmiştim.Okula gidip müdürün çok uzun ve gereksiz olan konuşmasına lanetlendik.Sonunda bitmişti ki herkes sıniflara dağildi.İlk ders Tarihti.Ya sabah sabah Tarih çekilir mii.Cryyyy.Neyse en iyisi dersi dinlememek (beni ornek almayin sjsjs).

***

Okulun nasil bittiğini bile anlamamıştım.Sanki benim için zamanı ileriye almışlardı.Ama bugün çokta yorucu geçmisti.O yüzden eve gitmek istiyordum.Otobüse binip kulaklıklarımı taktım.Bu sefer 'David Guetta - She Wolf' dinlemeye karar verdim.Otobüs yolu uzattığı için şarkının tamamını dinlemiştim.Eve geldiğimde üstümü değiştirip mutfaktan cips , çikolata tarzi abur cubur alıp odama gittim.Aklıma çok önceden izlediğim bi film geldi.'Pretty Little Liars'.Bende 1. Sezondan başladim.Tam en heycanlı yerine geldiğinde "Eceeeeee" "Kız hayırsızzz" bu kesin annemdi.Hayırsız olarak görünüyordum onun gözünde.Aslında hakliydi.Hiç hayirli bi isim yoktu."Efendim annelerin birtanesii"Kapiyi acip sesini dinledim."Asagiya gelir misin ? "
Merdivenlerden asagiya inmek ölüm gibi gelmişti.Ama sonunda annemin yanina varmiştim.Annem beni gördüğünde "Hadi ekmek alıp gel" Annenin elindeki parayı alıp aynanın önüne geçtim.Çok ta kotu sayilmazdim.Altimda kot şort üstümde 'Nutella' simgeli T-shirt saçım açik ve ayakkabilarim lacivert vans'larımdı.Sacimi birazcik düzeltip kapidan disari ciktim.Bakkala doğru yürüdüm.Bakkaldan ekmek alıp eve doğru yürürken arkamdan biri belime yapısti.Arkama döndüm ve elimi yumruk yapıp yüzüne yapıştircakken elimi tutarak beni engelledi.
OHA
ŞAKA MI BU ?
DK
BU TAŞ
BU METEOR
BU KAYA KİM ?
"Sen kimsin ? "
"Ben Burak.Beni tanimadın mi Ece ?"
Adimi nerden biliyordu.
"Burak ? Hangi Burak ? "
"Hani küçükken oyun oynardık.Ben senin kocan olurdum ? "
Ben şok
Ben iptal
Ben vefad.
Yanaklarımın elma olduğundan emindim.Yüzümü saklamaya calisirken kim olduğunu hatirlamiştim.Vay anasını ne kadar da çok değişmiş.
"Hala tanimadin mi ? "
"Şimdi hatirladım."
"Sonunda" dedi alayci bi ses tonuyla.O arada ben yoluma dönüp devam ettim ve oda yanimdaydı.
"Sen nereye gidiyordun?"
"Bugün akşam yemeğini sizde yiyeceğiz.Haberin yok mu?"
"Yok.Haberim yoktu.Yani bize mi geliyordun ?"
"Evet"
"Peki.Geldik.Burası bizim evimiz"
Kapiyi acip içeriye girdik.Anneme seslendim
"Anne bir ekmek ve bir taş...."
Lan ne diyorum ben ?
Annemin yanina gidip ekmekleri verdim.O sırada Burak ve annem konuşuyordu.Bende odama cikiyordum.Annemin sahte öksürüğünü duyunca Burağa dönüp "Sende gel istersen " deyip odama ondan önce ulaşip etrafi hafif olarak temizledim.Cips ambalajlarini cekmeceme doldurup kapiyi çalan Buraga "gel" dedim.Burak içeriye girdiğinde bende televizyondan Dream TV yi açmistim.Çalan şarki 'Beyonce-Halo'ydu'.Bu şarkiya bayiliyordum.Ben şarkiyi mirildanirken Burakta benimle mirildanip odami gözleriyle süzüyordu.

"Odan güzelmiş"
"Teşekkürler.Seninde sesin"
"Hiçte değil ama yinede teşekkür."
Bende tebessüm ederek cevap verdim.Ve şarki bittiğinde reklamlar başlamişti.Bizde sohbet ediyorduk ki kapi çaldı.
"Gel!!"
Gelen Burcu'ydu.
"Noldu Burcu ?"
"Burcu ?"
"Aramizda 3 yaş var diye abla mi demek zorundayim ?"
"Evett"
"Haa anliyorum.Kendini yaşlı hissediyorsun"
"Ecee !!"
Burak kıkırdayarak bizi izlerken bende abartılı bir şekilde gözlerimi devirdim.Bu sırada Burcu ve Burak selamlaşmışlardı.
"Evet dinliyorum Burcu ABLACIMMM"
"Akşam yemeği hazır küçük kardeşim"
"Tamam yaşlı ablacım"dedikten sonra ayağa kalktik ve asagiya indik.Yemeği yiyip asagida sohbet ettik.Ve Burakla çok iyi anlaştik onu sevmistim.

İlk kez kitap yaziyorum inşallah beğenirsiniz.Yorumlarinizi bekliyorum.Ve yazim hatalari varsa özür dilerim telefondan yaziyorum.

KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin