Bölüm-2

31 2 0
                                    

Ertesi günü Cuma olduğu için mutlu uyandım.Çünkü bugunnnn okulllarrr tatilll oluyor.Yani sadece 2 gün poff.Neyse okula gitmek için hazirlandım.Bu sefer saçlarımı salip iki yandan tel tokalarla tutturdum.Sonra otobüse doğru yürüdüm.Otobüse binip arkadan 2. Koltuğa oturdum.Neyse ki yanim boştu.Rahat rahat oturabilirdim.Ben bunları düşünürken otobüs durakta durdu.Otobüs tıklım tıklımdı.Of şoför amca offf.Müşteri kaybetmessin hiç dimi offf.Yaşlı bir kadını görünce yerimi ona verip ayağa kalktım.Otobüs tekrar durduğunda içimden çığlıklar atiyordum ki kimin bindiğini görünce bu çığlıklar sevinç çığlığına dönüştü.Çünkü otobüse bir taş varlık binmişti.Gözlerim onu süzerken otobüs tekrar durdu.Lan yok artık abarttın be amcaa.
  Aaaa bu sefer binmiyceklermiş inceklermiş.O anda gözüme bir koltuk kestirdim ve oraya oturdum.Yanimda bir amca vardı.Benim ineceğim yer son durak olduğu için hala otobüsteydim.
-Kızım kalkar mısın ? Ben ineceğimde.
Ben ayağa kalkıp amcanın geçmesini bekledim.Amca geçtikten sonra cam kenarına geçip oturdum.Ayakta sadece taş çocuk ve boş yer sadece benim yanım kalmıştı.Ama ben benim yanima oturmaması için Dua ediyordum.Çünkü ölebilirdimmm.
-Şey....Meraba.Çok yoruldumda yanınıza otursam sizi rahatsız etmiş olur muyum ?
-Yok rahatsız olmam.Oturabilirsiniz.

Lan neden böyle dedim simdi.Sanki çok meraklıymışım gibi oldu şimdi pofff.
   Çocuk yanima oturduğundan beri ölcegimi düşünmüştüm. Ama ölmedim sjsjs.
-Şey...Ben burada ineceğim geçebilir miyim ?.
Ayağa kalktığinda bende kalktım.Yanindan geçerken kokusunu içime çektim.Kokusu aynı şey gibiydı ııııı... bilmiyorum içinde herşey vardı.Güzel kokuyordu.Anlayamamıştım.

                     ***********

Okuldan sonra yürüyerek gitmeye karar verdim.İlk önce soyunma odasında spor için ustumu değiştirip sacimi bağladım.Daha sonra kulaklıklarımı takıp yürümeye başladım.Biraz yorulmuştum.Oradaki banklardan birine oturdum.Karşıda bana doğru gelen bir köpek gördüm.Bu köpek Golden cinsiydi.Oha en sevdiğim köpek.Sahibinin yüzüne bakmadan.
-Sevebilir miyim ?
-Tabi ki.
Biraz sevip onu öptükten sonra
-Çok teşekkürler .
1 sn.
Bu o
Sabah ki taş.
-Önemli değil.Sizi bir yerden taniyo muyum ?
-Siz sabah otobüse binmiştiniz dimi.
-Evet de ....
-Hatta benim yanıma oturmuştunuz.
-Haa evet hatırladım.Köpekleri sever misiniz ?
-Evet.Özellikle Golden cinsini.
-Bende.
-Benimde var.Adı Carlos (Karlos).
-Benimkininde Mike(Mayk)
-Tanıştıgıma memnun oldum Mike.
+ Hav! Hav!!
-Oda memnun olmuş.
Deyip sırıttı.Vay canına yüz hatları vov çarpık gülümseme vov.
-Yarın işin yoksa Carlos'u getir.Beraber gezdiririz.Saat 14:30 da burada buluşalım.
-Olur.
-Görüşürüz o zaman.
-Görüşürüz.
Ben yürümeye devam ederken.Kalbim son hız koşuyorudu.Lan öleceğim simdi.Taş cocukla yarın buluşacağim.En iyisi hemen eve gidip yarin ne giyeceğime karar vermek.Sonrada yatmak.Yehuuu.Yarın randevum var salaklar kıskanınn.

KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin