Taşınmak...

6 0 0
                                    

Rıza çok üzülmüştü Zehra yı da arabayı da bir sene sonra görecekti annesine bu durumdan bahsedince annesi de üzüldü.Fatma hemen Rıza ya arabanın anahtarını verdi.

Rıza

-Anne bu ne?

-Al hade.Zaten arkadaşından ayrılıyorsun bari arabandan ayrılma.

-Saol anne.

-Bir şey değil

Ertesi gün Rıza arkadaşlarla yine buluşur Rıza hemen lafa başlar.

-Zehra gitti beyler.Bir sene daha bekliyoruz.

-Ne diyon değişik.

-Zehra gitti gitti Taşındı Bir sene olmayacak anladın mı değişik?

-Yav he he yav he.

-Aman inanmassan inanma be.

-Hop nere.

-Elinin körüne Ali elinin körüne.

-Ne oldu şimdi ya?

Herkes eve gider grup dağılır.Bir sene dolar herkes Zehra yı dört gözle bekliyordu.Bunu gören Zehra çok mutlu oldu.Eve gidince hemen arkadaşlarının yanına gitti.Sonra hebberaber pizza yediler.Rıza bir geğirik attı ve herkesin elindeki bardak kırıldı.Zehra söze başladı.

-Oha ayı yav.

Ali

-Yuh deve mubarek

Herkes Rıza ya bakıyordu.Rıza nın yüzü kıpkırmızı oldu.Etraf çok sessizdi.Bir an o sessizlik kahkalara başlayınca Rıza Zehra Ali yerlerinden fırlayıp yere çakıldık ve şöyle dedim.

-Vay be yere bak süper.Abi bakar mısın bu mermer ne kadar?

Garson

-Kardaş biz mermer satmıyoruz biz seni satıyoruz.

Birden iri yarı üç adam geldi ve bizi dışarı attı.Hemen lafa girdim.

-Lan siz kimsiniz siz kimi atıyonuz lan dışarı.

Birden adam bir bakış attı var ya elimde olmadan şunu dedim.

-Pardon abi saygılar abi hörmetler abi.

O sırada adam bi vurdu arkadan arabayı süremedim.Neyse Ali bizi eve bıraktı ardında şunu dedi.

-İyi akşamlar.

-İyi akşamlar.

Ali

-Kovalasın seni tavşanlar.Huhahahahaha.

Ali hunharca gülerken birden kapıyı kapadım o ise daha sesli güldü.Camdan kafasına küçük bir top attım ve dedim ki.

-Zaa HeadShot.Ezik daha bağırma.

-Aman atmam be bağırmam.

Herkes uyur ben ise uyuyamam sabaha kadar uyanık kaldım.İçimden dedim ki.

-Bari sahile gidip güneşin dağuşunu izliyim.

Sahile gittim güneş in doğuşunu izledim.Ali dün yaptığım şeyin öcünü almak istiyordu.Arkamdan sinsice yaklaştı ama ben onu sudaki yansımasından gördüm.Bir anda dönüp AAAAA diye bağırdım ben diğil o korktu.Birdahada seninle uğraşmam dedi.Herkes toplandı beraber yüzdük suda voleybol oynadık.Sonunda yorulduk akşam oluyor sandım ama daha saat 12:35 di.Bu sefer herkese döner aldım.Afiyetle yedik.Ali nin evinde buluştuk.Korku filimi açtık cips aldık ve en önemlisi cocacola aldık ama zero.Herşey bitti.Ali yle ben aynı anda geğirdik varya kulağım çınladı. 


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SüraatlliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin