------
IU POV☆"Pekak.Aku cakap Aku tak layan BUDAK KAMPUNG macam kau.."Ujar Luhan
What?!Muka je hensem!Tapi...
Sombong!Mentang-mentanglahh hensem,popular,kaya..Tak nak layan budak kampung macam aku ni..
Sabar IU thats OK...Luhan ni jual mahal je ni..
Tapi sebenarnya mesti dia dah jatuh kat kau..HehehePada waktu rehat,Aku makan sekali bersama Nana.Nana ni baik sangat dah lah cantik.
"IU...Lapar lagi?Kalau lapar saya belanja awak makanan lagi.."Kata Nana sambil mengeluarkan beg dompetnya.
"Eh takpe-takpee..Rasa kekok pulak bila Nana belanja IU ni...But anyway takpe IU dah kenyang dah ni"Ujar IU
"Hehe...Tak payah nak kekok-kekok sangatlah...Kita dah jadi kawan baik dah punn...Nana anggap IU ni macam BFF Nana dahh"Ujar Nana.
"Thankss Nanaa..But nak tanya sikit nih,Luhan tu dia tu memang..."Belum sempat IU menghabiskan ayatnya,Nana sudahh mencelah.
"Luhan tu memang macam tu..Poyo,Sombong,Berlagak..Mentang-mentang hensem,anak orang kaya...Tapi kadang Luhan tu baik"Ujar Nana sambil menghabiskan mi supnya itu
"Ohhh"Balas IU lalu menghabiskan supnya
-MUSIC CLASS-
---------------------"Baik semua...For this month project,Cikgu akan beri kamu parner and kamu and parner kena nyanyikan lagu yang telah diberii..Arasseo?"Kata Cikgu Taeyang.
"Naeee"Jawab semua.
"Kumpulan pertama,Sehun dan Nana!Lagu,I Think I Love You"Ujar Cikgu Taeyang.
"Yehettt!Dapat dengan Nana!"Kata Sehun lalu high-five dengan Nana.
"Kumpulan 2,Suho and Kai!Lagu,Lucky"Ujar Cikgu Taeyang lagi.
"Yo bro!"Kata Kai sambil memeluk bahu Suho.
"Bro,Bro,Takpayah lah macam ni!"Marah Suho.
"Kumpulan 3,Oh,IU dan Luhan!Lagu,What I Want To Do When I Have A Lover"Ujar Cikgu Taeyang.
What?!Aku dapatt dengan Luhan?Aigooo!
Luhan dah jeling kat aku dah....
"Baik kesemua 10 Kumpulan..Sila berlatihhh..Minggu depan sila buat persembahan depan Cikgu ye"Kata Cikgu Taeyang.
"Naee!"Kata semua pelajar.
-------------
Balik sekolah,Nasib Nana sekali jalan dengan aku,
"Nana!Macam mana ni?!"Tanya IU dengan gelabah.
"Macam mana Apa?!"Tanya Nana yang sedang blank
"Saya dapat sekumpulan dengan Luhann!!Omma!"Ujar IU yang sedang pasrah
"Kesian awak~Saya dapat dengan Sehun!Omg,dia tu memang gentle gila~Besok,Dia ajak berlatih dekat studio diaa"Ujar Nana sambil berangan seorang diri.
"Yelahh Nana..Kesian Saya ni..Apa-apa pun GoodLuck!See tomorrow"Kata aku apabila sudah tiba di hadapan rumah aku.
"Yelahh..Annyeong-higaseyooo!"Kata Nana sambil melambai-lambai.
"IU!"Panggil Luhan.
"Nae?Oh,Luhan!Nae?"Sahut IU.
"Jom pergi berlatih..."Kata Luhan
"Berlatih?Sekarang?"Tanya IU.
"Yelahh!Cepatlahhh!"Marah Luhan.
YOU ARE READING
[ON-GOING] Luhan,PLEASE LOVE ME! [Luhan FanFiction]
FanficLuhan (18),merupakan seorang pelajar yang sangat disanjung di sekolahnya,Ilsan High School. Dia cemerlang di dalam akademik,kokurikulum dan semuanya.. Suatu hari,Pelajar baru dari Busan berpindah ke sekolah itu,IU (18). Pada mulanya,IU amat meminati...