Baslangıç

31 1 0
                                    

Gecenin karanlığında dokunan gözler  ve o gözlerin altındaki ölümcül bakışlar~~~~

"Ben Mia...
Derinkuyu kasabasında yasayan memur bır ailenin tek kızıyım.Derinkuyu ormanlık ve bır gole sahip muthis bir kasabadır.Sehre ıkı saat uzaklıgında yemyeşil ormanlara sahip mütevazi bir kasaba.
Yanlız bu kasabada ne kadar sosyal bır hayat varsa da ben de o kadar antisosyal bir insandım.Sürekli kitap okuyan, odasından sadece gecelerı cıkan, hobileri arasında gece koşusu olan  antisosyalist bir psikopattım malesef..

Konumuz tamda bu benım antisosyal hayatım.
Evet cok sosyal olmamakla bırlıkte barız bı ıce kapanıklık durumumda vardı.Sanırım bu halim annemleri cok rahatsız etmis olcakki hep dualarını duyuyordum ve bir gün o duaların beni amansız bir sekilde beni çarpacagını bilemezdim.Ve o gece ormanda kosuya gittiğim o gece  olacaklardan  bihaberdim...

O gece hayatımda kı tum dugumlerın açıldığı ıplerın koptuğu geceydi.O gece benim miladim karanlıgımın başlangıcı ama benim için o bır karanlık degıl kendımı buldugum hayatımın amacını anladığım geceydi ve artık ben dunyada oluşumun anlamını anlamıştım....

Hıcbırseyın anlamının olmadıgını dusunup vazgectığınız bır anda yenıden varoldunuz mu?


Ben oldum,hemde hiç ummadığım bır anda....

Sessiz KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin